Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΟΙΟΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ;
κερδίστε 0,80 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
006.9045 |
Βάρος : |
0.3 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
136 |
Barcode : |
9789604589258 |
|
ISBN : |
978-960-458-925-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2020 |
Περιγραφή
Το βιβλίο παρουσιάζει και αναλύει τον γοητευτικό και σύγχρονο κόσμο των φυσικών δικτύων μέσα από την άσκηση επιδράσεων και τη διαμόρφωση προτιμήσεων όπως αυτές προκύπτουν από την αλληλεπίδραση που έχουμε με άτομα στο φυσικό περιβάλλον. Με απλό και περιγραφικό τρόπο ο αναγνώστης καταλαβαίνει ότι απλές καθημερινές δραστηριότητες, όπως το να βγει για φαγητό με φίλους, ή μία συζήτηση στο γραφείο, ασκούν αλληλεπιδράσεις. Είναι αυτού του είδους οι επαφές αρκετές για να αλλάξουμε γνώμη για την πολιτική μας προτίμηση;Μπορεί και σε ποιο βαθμό να μας κινητοποιήσει να εμπλακούμε πολιτικά μια συζήτηση ή μια κινητοποίηση μέσω φίλων; Οι πολιτικοί, οι επαγγελματίες της πολιτικής επικοινωνίας και του πολιτικού μάρκετινγκ φαίνεται να θέλουν να αξιοποιήσουν τη δυναμική της δικτύωσης, οι πολίτες όμως τι γνώμη έχουν για αυτό;
Τα δίκτυα μας επηρεάζουν περισσότερο από όσο θέλουμε να πιστεύουμε, αλλά αντίστοιχα τα επηρεάζουμε και εμείς.
Μέσα από την παρουσίαση έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, o αναγνώστης κατανοεί τη σημασία και τη δυναμική των επαφών του με άλλους, ο πολιτικός και ο σύμβουλος πολιτικού μάρκετινγκ βρίσκουν απαντήσεις σχετικές με τις επιδράσεις και ένα εργαλείο για τη διαμόρφωση στρατηγικής επικοινωνίας.