close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ




20,00 € 18,00 €
κερδίστε 2,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3134
Βάρος :
0.78 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
348
Barcode :
9789606123016
ISBN :
978-960-612-301-6
Ετος κυκλοφορίας :
2020

Περιγραφή

Το βιβλίο καλύπτει φάσμα ποιοτικών ερευνών με έμφαση σε μεθόδους που χρησιμοποιούνται από ερευνητές-ερευνήτριες στην κοινωνιολογικά εκπαιδευτική έρευνα. Συζητά και αναλύει διαφορετικές κοινωνιολογικές έρευνες, με τις οποίες γεφυρώνονται επιστημονικά οι ποιοτικές με τις ποσοτικές έρευνες στην εκπαίδευση. Η αξιοποίηση ποιοτικών ερευνών στον ευρύτερο χώρο της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης αναδεικνύεται ως αυτονόητη, διότι μέσω της έρευνας των εκπαιδευτικών καταστάσεων προβάλλονται πολιτικοί, κοινωνικοί, πολιτισμικοί και οικονομικοί παράγοντες, που επικαθορίζουν τη λειτουργία της εκπαίδευσης. Ειδικότερα, το βιβλίο συμβάλλει στη μελέτη θεωρητικών και κοινωνικών εξελίξεων στη δομή - σύστημα της εκπαίδευσης, στους φορείς δράσης, στο μικρό και μακροεπίπεδο των εκπαιδευτικών πολιτικών και της εκπαιδευτικής κουλτούρας. Συγγραφείς από διαφορετικές σχολές σκέψης εξετάζουν, κυρίως με κοινωνιολογική οπτική, επιλεγμένες θεματικές σύγχρονων εκπαιδευτικών προβλημάτων. Στη διαδικασία διερεύνησης αυτών των προβλημάτων λαμβάνονται υπόψη οι σύνθετοι "παγκοσμιοποιημένοι τόποι" σε έναν πυκνό χρόνο πολιτικών αναμορφώσεων, επιτελεστικών διευθετήσεων και κατασκευών εκπαιδευτικών ρόλων, εκπαιδευτικών διαδικασιών και εκπαιδευτικών συμβάντων.
Σε κάθε έρευνα αναλύονται, διεξοδικό, οι φάσεις της ερευνητικής διαδικασίας, από το σχεδίασμά της εκπαιδευτικής έρευνας ως την παρουσίαση των συμπερασμάτων. Αναπτύσσεται η διαλεκτική σχέση μεταξύ κοινωνιολογικής θεωρίας και διεπιστημονικών τομέων έρευνας, ώστε να προβάλλεται η εγκυρότητα και η αξιοπιστία των εκπαιδευτικών ερευνών, ως αποτέλεσμα επιστημονικών θεωρήσεων. Παρέχονται πολύτιμες υποδείξεις για ζητήματα αξιολόγησης της έρευνας, βιβλιογραφικής τεκμηρίωσης και επιστημονικής δεοντολογίας. Εκτιμάται ότι το βιβλίο συνεισφέρει και στον προσανατολισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας και των ομάδων πίεσης στην κοινωνιολογική διερεύνηση εκπαιδευτικών γεγονότων και εκπαιδευτικών φαινομένων, ώστε εκπαιδευτικές πολιτικές και εκπαιδευτικές δράσεις να βασίζονται και στην κοινωνιολογική εκπαιδευτική έρευνα, προκειμένου να κατανοείται η συνθετότατα του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.