close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ




26,87 € 24,18 €
κερδίστε 2,69 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
003.2782
Βάρος :
0.708 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17χ25
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
328
Barcode :
9786185059095
ISBN :
978-618-5059-09-5
Ετος κυκλοφορίας :
2013

Περιγραφή

Όπως είναι γνωστό, τις τελευταίες δεκαετίες, σε παγκόσμιο επίπεδο και στην Ελλάδα, επικρατεί η αντίληψη της σχολικής ένταξης και ενσωμάτωσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης και η συνεκπαίδευσή τους με τα άλλα, σε εισαγωγικά, "φυσιολογικά" άτομα.
Ωστόσο, για να είναι αποτελεσματική η ένταξη, απαιτούνται προϋποθέσεις, συνθήκες και υποδομές, οι οποίες επηρεάζονται άμεσα από τις κοινωνικές αντιλήψεις, το εκπαιδευτικό σύστημα, την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, τις οικονομικές δυνατότητες κάθε χώρας κ.ά..
Στον τόπο μας, με βάση τα σημερινά δεδομένα, για τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σοβαρές δυσκολίες μάθησης, το σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης θα εξακολουθήσει να υπάρχει για πολλά χρόνια ακόμη, ως σχολείο ανάγκης. Στην καλύτερη περίπτωση μπορεί τα άτομα αυτά να εντάσσονται στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης, με παράλληλη διδακτική και ψυχολογική υποστήριξη σε τμήμα ένταξης ή στην τάξη τους.
Συνεπώς, είναι ανάγκη, οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σήμερα και θα εξακολουθήσουν να εργάζονται και στο μέλλον στα σχολεία αυτά και στα τμήματα ένταξης, να ξέρουν να σχεδιάζουν κατάλληλα προγράμματα και να χρησιμοποιούν κατάλληλες στρατηγικές διδασκαλίας, προκειμένου η εκπαίδευση των ατόμων με ΕΕΑ και σοβαρές δυσκολίες μάθησης να είναι αποτελεσματική. Αυτή την ανάγκη προσπαθεί να καλύψει το βιβλίο αυτό.
Ειδικότερα, επεξεργάζεται θέματα που αναφέρονται κυρίως:
α. Στα διαθεματικά - αναλυτικά προγράμματα σπουδών
β. Στα διδακτικά προγράμματα - μοντέλα και τεχνικές σχεδιασμού: στο σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης / στο τμήμα ένταξης
γ. Στις στρατηγικές διδασκαλίας: στο σχολείο ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης / στο τμήμα ένταξης
δ. Στις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να είναι αποτελεσματική η εκπαίδευση των ατόμων με ΕΕΑ και σοβαρές δυσκολίες μάθησης (π.χ. αξιολόγηση των δεξιοτήτων, αξιολόγηση της προόδου των παιδιών κ.ά)
ε. Στη μετάβαση των ατόμων με ΕΕΑ από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή