Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΡΟΚΛΟΣ: ΑΠΑΝΤΑ 19
κερδίστε 2,11 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Το Ε΄ βιβλίο του Υπομνήματος του Πρόκλου αποτελεί ένα είδος μετάβασης από το πρώτο μέρος του διαλόγου, που αφορούσε τις Ιδέες, στο δεύτερο μέρος που αφορά το Ένα και τις υποθέσεις γύρω από το Ένα. Χωρίζεται σε τρία μέρη και χαρακτηρίζεται κυρίως από την προσπάθεια του Πρόκλου να διευκρινίσει με παραδείγματα τη διαλεκτική μέθοδο του Παρμενίδη, με την οποία ο Παρμενίδης προτρέπει τον Σωκράτη να εξασκηθεί προκειμένου να αντιληφθεί καλύτερα τη θεωρία των Ιδεών και γενικά τη μεταφυσική πραγματικότητα. Στο α΄ μέρος τονίζεται η αναγκαιότητα της εξάσκησης στη διαλεκτική προκειμένου να κατανοήσει κανείς καλύτερα τη θεωρία των Ιδεών. Στο β΄ μέρος εκτίθεται αναλυτικά η διαλεκτική μέθοδος και εφαρμόζεται συνοπτικά σε μερικά παραδείγματα. Στο γ΄ μέρος οι παρευρισκόμενοι παρακαλούν τον Παρμενίδη να διευκρινίσει ακόμα περισσότερο τη μέθοδό του εφαρμόζοντάς την αναλυτικά. Ο Παρμενίδης δέχεται να την εφαρμόσει στο Ένα και έτσι ξεκινούν στο επόμενο μέρος του διαλόγου και στο επόμενο (ς΄) βιβλίο του Υπομνήματος, οι υποθέσεις για το Ένα. [...]Εισαγωγή, σχόλια: Φιλολογική Ομάδα Κάκτου. Περιλαμβάνεται το πρωτότυπο κείμενο.