Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΡΟΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ (ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΑΚΗΣ)
κερδίστε 13,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
002.0947 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
24Χ17 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
222 |
|
Barcode : |
960-7309-32-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2001 |
Περιγραφή
Στο συλλογικό αυτό έργο, ξένοι και Έλληνες ειδικοί επιστήμονες περιγράφουν την πρόοδο του κλάδου της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας των Πρώτων Χρόνων και αναλύουν τις συνέπειες της προόδου σε ψυχολογικό, κοινωνικό, κλινικό και εκπαιδευτικό επίπεδο. Κρίσιμα ερωτήματα στα οποία δίνονται απαντήσεις είναι: Είναι πρόσωπα και έχουν νου τα νεογνά και τα βρέφη του ανθρώπου; Σε τι συνίσταται η διυποκειμενικότητα που χαρακτηρίζει τη σχέση μητέρας-βρέφους; Ακούνε τα έμβρυα του ανθρώπου μέσα στη μήτρα; Τι σημαίνει "αρχικό" και "πρωταρχικό" στην ψυχολογία και στην ψυχανάλυση; Τι υποστήριξαν οι Freud και Lacan σχετικά με την πρώτη διυποκειμενική σχέση; Ποιά η σημασία των σύγχρονων ευρημάτων για τις παραδοσιακές ψυχολογικές θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης; Μιμούνται τα νεογνά του ανθρώπου; Ποιος μιμείται περισσότερο ποιόν στην αλληλεπίδραση μητέρας-βρέφους; Αναπτύσσουν τα νήπια και τα μικρά παιδιά θεωρίες για τα αστρονομικά φαινόμενα; Είναι η δημιουργική φαντασία χαρακτηριστική των πρώτων χρόνων, και τι απαιτεί η ανάπτυξή της; Δικαιολογείται η είσοδος των παιδιών στο Δημοτικό σχολείο στα 5,5 χρόνια; Πώς κατακτά το ελληνόπουλο ηλικίας 2,6-3,0 χρόνων τη γενική κατηγορία του ρήματος και του γενικού σχήματος των μορφολογικών συστημάτων; Υπάρχει αντιστοιχία διαταραχών στην ανάγνωση και τη γραφή, και ποια η κλινική σημασία της; Από τι έπασχε ο Μιχάλης Κ. και με ποια ψυχοθεραπευτική μέθοδο άρχισε η αποθεραπεία του; Πώς ορίζεται ο πρώιμος νηπιακός αυτισμός; Είναι μια διαταραχή της κοινωνικής αμοιβαιότητας; Διαφέρει και με ποιο τρόπο η πορεία της γνωστικής ανάπτυξης στα βρέφη και τα νήπια με το σύνδρομο Down από εκείνη των φυσιολογικών παιδιών;
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|