Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΟΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
κερδίστε 3,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό είναι το προϊόν μιας πολυετούς ερευνητικής απόπειρας στον χώρο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με την εφαρμογή ποιοτικών ερευνητικών εργαλείων και κυρίως της εθνογραφίας. Πρόκειται για κείμενα που συνιστούν το αποτέλεσμα της εφαρμογής των θεωρητικών και μεθοδολογικών αρχών της εθνογραφικής μεθοδολογίας από τους φοιτητές και τις φοιτήτριες στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με τίτλο «Επιστήμες της Αγωγής: Καινοτόμες Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις σε Πολυπολιτισμικά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα» -και ειδικότερα του μαθήματος «Εθνογραφικές εφαρμογές στις τυπικές και τις άτυπες μορφές εκπαίδευσης»- ή βασίζονται σε διπλωματικές και διδακτορικές διατριβές που εκπορεύονται από την ίδια οπτική.Ανάλογης ποιότητας εργασίες με αυτές που δημοσιοποιούνται στο εν λόγω βιβλίο έχουν εκπονηθεί πολλές, με το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της η καθεμιά. Εδώ ανθολογούνται συνεισφορές που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προβληματοποιούν τη διαπολιτισμικότητα, απορρέουν από μια συγκεκριμένη κριτική στάση και συγκροτούν «θέσεις» που οι συγγραφείς θεωρούν ότι χρειάζεται να συζητηθούν ευρύτερα. Γι΄ αυτό και επιλέγουν τη δημοσιοποίησή τους σ΄ έναν συλλογικό και συνεκτικό τόμο, ελπίζοντας πως θα συμβάλει σ΄ έναν δημιουργικό διάλογο, πρωτίστως διεπιστημονικό, όπως κι αυτός από τον οποίο προήλθαν.