Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤ.ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ 21ου
κερδίστε 3,48 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.5335 |
Βάρος : |
1.047 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
632 |
Barcode : |
9789603758600 |
|
ISBN : |
960-375-860-4 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Παρά τις σημαντικές εξελίξεις στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα στην Ιστοριογραφία, στην Επιστημολογία της Ιστορίας και στη Διδακτική της Ιστορίας, σήμερα, στις αρχές του 21ου αιώνα, το θέμα της ιστορικής εκπαίδευσης τίθεται ξανά, με νέα μορφή, κυρίως με βάση τις νέες κοινωνικές, πολιτισμικές, επικοινωνιακές και τεχνολογικές παραμέτρους που διαγράφουν το πλαίσιο της σύγχρονης πραγματικότητας, αλλά και με την επίγνωση ότι το κέντρο βάρους της έρευνας πρέπει να μετατοπιστεί στους μηχανισμούς πρόσληψης και κατάκτησης της ιστορικής γνώσης.Οι διαπιστώσεις αυτές αποτέλεσαν το κίνητρο για το σχεδιασμό του παρόντος τόμου, ο οποίος εξαρχής δεν αποσκοπούσε να συνθέσει ολοκληρωμένες, κλειστές απαντήσεις, αλλά να προωθήσει γόνιμο και ουσιαστικό διάλογο με βάση τις εμπειρίες, τον απολογισμό, τον προβληματισμό και τις θεωρητικές αναζητήσεις ειδικών ερευνητών-μελετητών από διάφορες χώρες.
Ειδικότερα, ο παρών τόμος αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο, με τον τίτλο "Ιστορική Εκπαίδευση - Διεθνείς Προσεγγίσεις", παρουσιάζει γενικές θεωρητικές αναζητήσεις, επιστημολογικές και διδακτικές συγκλίσεις, αλλά και ειδικότερες εθνικές αποκλίσεις, όπως αυτές εμφανίζονται σε χώρες της Ευρώπης και της Βόρειας και Νότιας Αμερικής. Το δεύτερο μέρος, με τον τίτλο "Ιστορική Εκπαίδευση - Προσεγγίσεις στην Ελλάδα", θίγει καίρια ζητήματα αναγκαίων θεσμικών και διδακτικών καινοτομιών, αλλά και αδρανειών και αγκυλώσεων που εμποδίζουν τη δεξίωση καινοτομιών και τον γενικότερο διδακτικό, θεματολογικό και μεθοδολογικό αναπροσανατολισμό του μαθήματος στην Ελλάδα.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|