Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
κερδίστε 4,90 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.3064 |
Βάρος : |
0.31 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
176 |
Barcode : |
9789605460402 |
|
ISBN : |
978-960-546-040-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2018 |
Περιγραφή
Το βιβλίο παρουσιάζει τα θεωρητικά πλαίσια, τις διαδικασίες, τις βασικές μεθόδους, τις διδακτικές εφαρμογές και τους εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς στον χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, παρέχοντας στους μελλοντικούς παιδαγωγούς της προσχολικής ηλικίας τα εφόδια για την αιτιολογημένη οργάνωση, μεθόδευση και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο. Δίνει έμφαση στις κατάλληλες μεθοδολογικές προσεγγίσεις βάσει των οποίων ο παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας οργανώνει τις δραστηριότητες, αναδεικνύοντας τη σύνδεση ανάμεσα στην εκπαιδευτική θεωρία και την εκπαιδευτική πράξη.Ο εκπαιδευτικός, ο οποίος πρέπει να υιοθετεί μια ποικιλία μεθοδολογικών προσεγγίσεων και να αξιοποιεί τη δυνατότητα συνδυασμού τους προκειμένου να διασφαλίζει τη συμμετοχή όλων των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία, στο βιβλίο αυτό θα βρει τις κύριες μεθοδολογικές προσεγγίσεις ως συστατικά στοιχεία του εκπαιδευτικού σχεδιασμού που διέπουν τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης: το παιχνίδι, την αφήγηση, τη διερεύνηση και την επίλυση προβλήματος με έμφαση στην προσέγγιση project, την παρατήρηση, το πείραμα, τη δημιουργία ομάδων και τις δημιουργικές μεθόδους.
Τέλος, εξετάζεται ο ρόλος του παιδαγωγού προσχολικής ηλικίας, ο οποίος μαθαίνει να ερευνά και να αναστοχάζεται σχετικά με τις παιδαγωγικές πρακτικές του, έτσι ώστε να επιλέγει τις κατάλληλες και πιο αποτελεσματικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις.
Ένα χρήσιμο βοήθημα για τους μελλοντικούς παιδαγωγούς αλλά και για όσους συμμετέχουν ενεργά στο πεδίο της προσχολικής εκπαίδευσης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|