Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
κερδίστε 2,40 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.1011 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
17x24 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
333 |
|
Barcode : |
9789602092361 |
ISBN : |
960-209-236-Χ |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
1999 |
Περιγραφή
Η σειρά βιβλίων ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ παρέχει συνοπτική και περιεκτική κάλυψη μεγάλου εύρους θεμάτων που ανήκουν στους τομείς της οικονομίας, των νομικών, και του κόσμου των επιχειρήσεων.Τα βιβλία αυτά έχουν σαφή δομή ώστε να είναι εύκολα στη χρήση τους, είναι πλήρως ενημερωμένα, και είναι ιδανικά για σπουδαστές και επαγγελματίες που θέλουν να βρουν τα βασικά στοιχεία ενός θέματος γρήγορα και εύκολα.
Το βιβλίο Πωλήσεις: Οργάνωση & Πρακτική
Η τέταρτη αγγλική έκδοση αυτού του δημοφιλούς βιβλίου εξακολουθεί να αναγνωρίζει τις πωλήσεις ως την αιχμή των επιχειρήσεων. Το βιβλίο ξαναγράφηκε από την αρχή ώστε να περιέχει πολύ περισσότερα παραδείγματα και αναλύσεις περιπτώσεων, ενώ παράλληλα δίνει μεγάλη έμφαση στη δυναμική διαδικασία των πωλήσεων - δημιουργία πελατών, κατανόηση του αγοραστή, ανάγκη για γνώση του προϊόντος, τεχνικές πωλήσεων, και επικοινωνίες. Όλα αυτά συνδυάζονται στο τέλος του βιβλίου με τις παραδοσιακές λειτουργίες διαχείρισης των πωλήσεων: πρόβλεψη, σχεδιασμός, οργάνωση, εκπαίδευση, και αξιολόγηση.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|