Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ - ΤΕΧΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΩΡΙΑ
κερδίστε 4,62 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
007.6571 |
Βάρος : |
1.36 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x25 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
804 |
Barcode : |
9789600115321 |
|
ISBN : |
978-960-01-1532-1 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2019 |
Περιγραφή
Από την πρώτη έκδοση του 1977 ως αυτή εδώ, την τέταρτη, ο James Monaco συγγράφει και συμπληρώνει αδιάκοπα το πώς διαβάζουμε μια ταινία παρατηρώντας τις κατακλυσμιαίες μεταλλάξεις που υφίστανται η δημιουργία, η διανομή και η κατανάλωση μιας ταινίας στην οπτικοακουστική βιομηχανία, στη σφαίρα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και στα επόμενα στάδια της ψηφιακής εποχής που φαίνονται μπροστά.Ανάμεσα στα λιγοστά μεταφρασμένα βιβλία θεωρητικών που ασχολούνται με ολόκληρη την έννοια «ταινία» (film) το "Πώς διαβάζουμε μια ταινία" είναι το πλέον πανοραμικό: από τη χρησιμότητα του Σταυρού της Μάλτας ως την τροχιά των σημερινών δορυφόρων τηλεοπτικού σήματος και από τους αδερφούς Lumiere και τον Godard ως το "Φαντασιακό Σημαίνον" του Metz, το βιβλίο του Monacoο ακουμπά και ενίοτε εμβαθύνει σε οποιαδήποτε ουσιαστική απορία μπορεί να έχει κάποιος για τις ταινίες. Δεν υπάρχει τομέας της θεωρίας και της πρακτικής που να μην καλύπτεται διεξοδικά: τεχνολογία φιλμ, βίντεο και τηλεόρασης, ιστορία και σπουδαίοι σκηνοθέτες, κινηματογραφική γλώσσα και σύνταξη, Χόλιγουντ και εθνικές κινηματογραφίες, Βιομηχανία της (αμερικανικής) τηλεόρασης, πολυμέσα και εικονική πραγματικότητα. Εύκολα θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για σειρά βιβλίων δεμένα σε έναν ενιαίο τόμο.