Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
κερδίστε 1,69 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2814 |
Βάρος : |
0.508 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
232 |
Barcode : |
9789603338581 |
|
ISBN : |
978-960-333-858-1 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2014 |
Περιγραφή
Η Περίληψη αποτελεί μια ιδιαιτέρως πολυσύνθετη γνωστική διαδικασία, η οποία απαιτεί ανώτερες νοητικές λειτουργίες, ζητούμενα του Σχολικού Εγγραμματισμού σύμφωνα με σύγχρονες επιστημονικές παραδοχές.Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση η Περίληψη ως διδακτικό εργαλείο αξιολόγησης της Αναγνωστικής Κατανόησης αλλά και ως διαδικασία Παραγωγής Γραπτού Λόγου συχνά δημιουργεί αμηχανία τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς εξαιτίας παραγόντων οι οποίοι συνοψίζονται στην πολυπλοκότητα της, ως γνωστικό αντικείμενο, αλλά και σε μεθοδολογικά διδακτικά ζητήματα που αφορούν τις συνιστώσες της.
Το σύγγραμμα αυτό αποτελεί μια διδακτική πρόταση για την Περίληψη στο Δημοτικό Σχολείο. Η πειραματική εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου που προτείνουμε πραγματοποιήθηκε σε μαθητές της Ε' τάξης ενώ βασικό επιστημονικό έρεισμα στον σχεδιασμό και την εφαρμογή του αποτέλεσαν οι θεωρητικές παραδοχές της Κειμενοκεντρικής Προσέγγισης του Γραπτού Λόγου και Κειμενοκεντρικά Διαδικαστικά Διδακτικά Μοντέλα Κατανόησης και Παραγωγής του Γραπτού Λόγου. Τα ευρήματα της πειραματικής εφαρμογής είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά για την καλλιέργεια γνωστικών, γλωσσικών, κειμενικών και μεταγνωστικών δεξιοτήτων που συνδέονται άμεσα με την εξαγωγή περιληπτικών κειμένων.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|