close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΕΝΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΑΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ




12,20 € 8,54 €
κερδίστε 3,66 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
006.5848
Βάρος :
0.286 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
21x14
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
220
Barcode :
9789601620718
ISBN :
978-960-16-2071-8
Ετος κυκλοφορίας :
2012

Περιγραφή

Ευρύτατα αναγνωρισμένη ως μία εκ των πλέον διακεκριμένων σήμερα συγγραφέων αγωνίας, η Πατρίτσια Χάισμιθ αναλύει εδώ τις μεθόδους δουλειάς της και τα ζωτικά στοιχεία του σασπένς στη μυθοπλασία. Προσεγγίζοντας τη δική της συγγραφική εμπειρία, τα αδιέξοδα, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες της -κι αυτές των καθιερωμένων συγγραφέων Γκράχαμ Γκριν και Τζούλιαν Σάιμονς- μας δίνει μια πολύ ζωντανή, προσωπική άποψη του συγγραφέα επί το έργον.

Οι συγγραφείς αστυνομικών μυθιστορημάτων είναι σε θέση, περισσότερο από όσους γράφουν λογοτεχνία έξω από "είδη", να διδάξουν τις αρχές τις μυθοπλασίας. Η Πατρίτσια Χάισμιθ -όπως έκανε αργότερα και ο Στίβεν Κινγκ- αποκαλύπτει τα μυστικά τις τέχνης της: πώς δημιουργείται η "προσδοκία" του αναγνώστη; Πώς πλάθονται οι ήρωες; Τι είναι η πλοκή; Τι η κορύφωση; Το βιβλίο αυτό είναι ένα εγχειρίδιο για ταλαντούχους νέους συγγραφείς -τίποτα δε γίνεται χωρίς ταλέντο- αλλά και για αναγνώστες που θέλουν να ρίξουν ένα αδιάκριτο βλέμμα στη μεγάλη περιπέτεια της γραφής.

"Η Χάισμιθ είναι, ίσως, η καλύτερη συγγραφέας αγωνίας στον κόσμο, και το βιβλίο αυτό είναι μια συναρπαστική έκθεση της τέχνης της."
(Richard Rayner, "Time Out")

"Χωρίς να απευθύνεται στον ιδεατό αδαή αναγνώστη, και χωρίς να παριστάνει τον παντογνώστη, μιλάει με μεγάλη αμεσότητα για τη χρήση προσωπικών βιωμάτων, τα προβλήματα της πλοκής, το πρώτο και το δεύτερο σχεδίασμα, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συγγραφείς. Παρά τον τίτλο του, το βιβλίο αυτό θα αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμο και σε πολλούς "straight" μυθιστοριογράφους.
(Julian Symons, "The Sunday Times")