Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ
κερδίστε 1,09 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
013.6824 |
Βάρος : |
0.294 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
28χ21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
81 |
Barcode : |
9789601613314 |
|
ISBN : |
960-16-1331-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό χωρίζεται σε 15 ενότητες για τη διδασκαλία της μουσικής στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο.Σύμφωνα με τις νέες μουσικοπαιδαγωγικές δομές και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις, οι τέχνες αποτελούν πολύτιμο εργαλείο στην εκπαιδευτική πράξη, προωθώντας τη μάθηση σε πολλαπλά επίπεδα και δίνοντας καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
Η μουσική, αγκαλιάζοντας την κίνηση, τα εικαστικά και το θεατρικό παιχνίδι, επιδιώκει τη δημιουργία ενός εναλλακτικού μοντέλου διδασκαλίας, ικανοποιώντας την ανάγκη του μαθητή όχι μόνο για γνώση, αλλά και για συναισθηματική ανάπτυξη.
Το βιβλίο αυτό προτείνει μια νέα διδακτική προσέγγιση, όπου οι μαθητές χρησιμοποιούν τις έμφυτες τάσεις τους προς το τραγούδι, την κίνηση, τη μίμηση και το παιχνίδι, δίνοντας παράλληλα διέξοδο στη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.
Τα δεκαπέντε σχέδια εργασίας διδασκαλίες που δημιουργήθηκαν (για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό) προσφέρουν στο μουσικοπαιδαγωγό, στο δάσκαλο και στο νηπιαγωγό προτάσεις και ιδέες για τη διαμόρφωση της διδασκαλίας του στο μάθημα της Μουσικής Αγωγής, καθώς και τρόπους αξιολόγησης στη διάρκεια ολόκληρης της σχολικής χρονιάς, λαμβάνοντας υπόψη τους τέσσερις βασικούς άξονες του μαθήματος της Μουσικής Αγωγής όπως διαμορφώνονται από τις προτάσεις του Αναλυτικού Προγράμματος.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|