close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΣΠΑΡΑΓΜΑΤΑ - ΑΝΑ-ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΠΥΡΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ




19,00 € 17,10 €
κερδίστε 1,90 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
108.4661
Βάρος :
0.67 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
14x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
558
Barcode :
9786185370497
ISBN :
978-618-5370-49-7
Ετος κυκλοφορίας :
2022

Περιγραφή

"Το συγκεκριμένο βιβλίο προσφέρει όχι μόνο μια ολοκληρωμένη εργασία έτοιμη γιο σκηνική παρουσίαση, αλλά ταυτόχρονο κι ένα ενδιαφέρον ταξίδι στον κόσμο της έρευνας από σημαντικούς μελετητές που έχουν αφιερώσει την έρευνά τους με πάθος στον τομέα της παπυρολογίας". "Aeschylus Achilees". Μετάφραση-έρευνα: Elias G. Malandris Hellenic Quarterly. European Cultural Diversity. Δεκέμβριος 2003)

"[...] ως τη στιγμή που ένας νέος συγγραφέας, ο Ηλίας Μαλανδρής, έφερε στο φως μετά από μια δεκαετία έρευνας τη χαμένη τριλογία του Αισχύλου χρησιμοποιώντας πηγές και στοιχεία από σπαράγματα, Λατίνους αντιγράφεις και λεξικογράφους, βασίζοντας την εργασία του στον Όμηρο, όπως άλλωστε έκανε και ο ίδιος ο Αισχύλος, μπορούμε να εικάσουμε ότι βρισκόμαστε μπροστά στην πιο κοντινή πιθανότητα εκδοχής του χαμένου αριστουργήματος. Το έργο είναι ένα μοναδικό κόσμημα για την παγκόσμια λογοτεχνία. Now for the oldest, hottest ticket on the Universal stage. (The New York Times. Phillip Howard. 15 Νοεμβρίου 2003

"Το 2004 ο Έλληνας θεατρικός συγγραφέας Ηλίας Μαλανδρής συγκέντρωσε τα θραύσματα παπύρων που είχαν ανακαλυφθεί σε πρόσφατες ανασκαφές στις αιγυπτιακές μούμιες, από μια τραγωδία του Αισχύλου που η ανθρωπότητα πίστευε ότι χάθηκε. Πώς είναι δυνατόν να γεφυρωθεί το χάσμα σε έναν χαμένο πολιτισμό τόσο γρήγορα και ομαλά; Πώς μπορεί ο Αχιλλέας να έχει νόημα για εμάς, που ζούμε χιλιετίες μετά τον θάνατο του Αισχύλου; Η απάντηση είναι ότι το ίδιο το παιγνίδι, γεννάει το νόημα. Είναι μια εκπληκτικά πολύπλοκη μέθοδος, και μπορεί τα κινούμενα μέρη της να είναι αόρατα στο ανεκπαίδευτο μάτι, αλλά παρ' όλα αυτά είναι μια μηχανή και λειτουργεί με ορισμένες αρχές που έχουν παραμείνει ουσιαστικά αμετάβλητες για χιλιάδες χρόνια. Αυτές οι αρχές μπορούν και πρέπει να διδαχθούν, γιατί παρά την αρχαιότητά τους συνεχίζουν να παράγουν σημαντική και ουσιαστική τέχνη. Έχουμε ακόμα πολλά να μάθουμε από αυτούς τους αρχαίους και τα εργαλεία τους". (Michael Mark Chemers, An Introductory Handbook for Dramaturgy)

"Οι μελετητές γνώριζαν το δράμα από αναφορές του Αριστοφάνη και άλλων συγγραφέων, αλλά πίστευαν ότι κάηκε το 48 π.Χ. με την περίφημη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Όμως οι αρχαιολόγοι βρήκαν τμήματα του κειμένου μέσα σε μούμιες, τις οποίες οι Αιγύπτιοι συχνά γέμιζαν με παπύρους. ("Aeschylus Meets the Mummy". Playbill. Robert Simonson. 17 Νοεμβρίου 2003)

"Η ανασύνθεση είναι μια προσπάθεια γνώσης και ο τρόπος με τον οποίο πραγματοποιείται είναι διερευνητικό πεδίο. Είναι σαν να προσπαθείς να συμπληρώσεις ένα γλυπτό από το οποίο έχουν διασωθεί μισό κεφάλι, ο κορμός, ένα δάχτυλο από το πόδι..." (Ηλίας Μαλανδρής)