Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ - ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
κερδίστε 3,60 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.2992 |
Βάρος : |
0.616 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x25 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακο |
|
Σελίδες : |
344 |
Barcode : |
9789606120923 |
|
ISBN : |
978-960-612-092-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2017 |
Περιγραφή
Η τιμωρία ως μέθοδος πειθαρχίας ,όπως επιβάλλεται από το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα,προέρχεται από έναν δικανικό τρόπο σκέψης και δεν δίνει τέλος στην παραβατική συμπεριφορά,ούτε καν τη μειώνει.Η αποστροφή από πλευράς του συστήματος προς τους δράστες και τα αισθήματα δυσαράσκειας των τιμωρημένων δεν συντελούν στην αλλαγή του τρόπου ζωής των παραβατών.Η εκδίκηση δεν σταματά τη βία και την παραβατικότητα,αντιθέτως τα σταματά η συγχώρηση και η δυνατότητα των δραστών να ομολογούν,να εκφράζουν μεταμέλεια και να επανορθώσουν.Για την ακρίβεια,αυτό που φαίνεται να λείπει από τις σύγχρονες προσεγγίσεις αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού είναι το σκύψιμο στις ανάγκες αρχικά του θύτη και η εστίαση στις εσωτερικές ψυχικές καταστάσεις που βιώνει.Ενώ τους αντιμετωπίζουμε ως "παραβάτες","δράστες" και "θύτες",που πρέπει να πειθαρχήσουμε και τιμωρήσουμε,αδυνατούμε να τους δούμε ως μαθητές που περνούν τις δικές τους προσωπικές αγωνίες,έχουν τις δικές τους ανάγκες και κυρίως την ανάγκη του να ανήκουν κάπου και να τους προσέξει κάποιος.
Η αμφισβήτηση διεθνώς για την αποτελεσματικότητα των πρακτικών που χρησιμοποιούνται ως μέσα πειθαρχίας στον χώρο της εκπαίδευσης δημιούργησε την ανάγκη εξεύρεσης άλλων λύσεων,που θα βελτιώσουν το κλίμα της τάξης και τη συνεργασία των μαθητών στη σχολική κοινότητα.Αυτήν ακριβώς τη δυνατότητα προσφέρουν τα δύο προγράμματα,της "αποκαταστατικής δικαιοσύνης" και της "πρακτικής στη συγχώρη".Προτείνουν εναλλακτικές μορφές μεταχείρισης των παραβατών,και δημιουργίας ενός σχολικού κλίματος που βασίζεται στην ενσυναίσθηση και τη συγχώρηση και όχι στην τιμωρία και στην εκδίκηση.
Τρίτη Έκδοση
Συχνά αγοράζονται μαζί