close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ




17,90 € 16,11 €
κερδίστε 1,79 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3252
Βάρος :
0.49 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
272
Barcode :
9789606353956
ISBN :
978-960-635-395-6
Ετος κυκλοφορίας :
2022

Περιγραφή

Το παρόν σύγγραμμα εξετάζει σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των εν ενεργεία αλλά και των μελλοντικών εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση, ενώ παράλληλα διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν τις μαθησιακές εμπειρίες, τη διαδικτυακή μάθηση και τη μικτή/συνδυαστική μάθηση. Σε αυτό το πλαίσιο, η διαμόρφωση των διαδικτυακών μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ο σχεδιασμός δραστηριοτήτων μικτής/συνδυαστικής μάθησης αποσκοπούν να προετοιμάσουν τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς για τη μελλοντική τους εργασία. Αντίστοιχα, οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί καλούνται να προσαρμόσουν στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον τις πρακτικές που κρίνουν αποτελεσματικές από την εμπειρία τους στη διά ζώσης διδασκαλία. Από τα δεδομένα των ερευνών που παρουσιάζονται στο βιβλίο -με αφορμή τις προκλήσεις λόγω της πανδημίας του Covid 19 που επέβαλαν ως αδήριτη ανάγκη την εξ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση- φαίνεται ότι τα εκπαιδευτικά προγράμματα διδασκαλίας και μάθησης δεν πρέπει να βασίζονται αποκλειστικά στην ασύγχρονη διδασκαλία. Αντίθετα, είναι σημαντικό να υπάρχει συνδυασμός σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας και μάθησης, ώστε να προάγονται συνδυαστικά διαδικτυακές και παραδοσιακές μορφές διδασκαλίας. Το σύγγραμμα απευθύνεται σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν την πρόκληση των ζητημάτων της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης, αλλά και σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την ασύγχρονη και σύγχρονη εκπαίδευση ως μέρος της ποιότητας της εκπαίδευσης.

«...Η ισχυρή θεωρητική θεμελίωση, τα κρίσιμα ερευνητικά ερωτήματα που διατρέχουν το βιβλίο και αποτέλεσαν την αφετηρία για τη διεξαγωγή τριών πολυ-παραμετρικών ερευνών στο πεδίο, η συγκροτημένη, συνεκτική και καινοτόμα μεθοδολογική στρατηγική εξέβαλαν σε σημαντικά (ακριβέστερα αποκαλυπτικά) ερευνητικά ευρήματα, που εκτιμούμε ότι αναδιατάσσουν ευρύτερα τη συζήτηση όχι μόνο για την εξ αποστάσεως εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία, αλλά και για το μέλλον της εκπαίδευσης που εμφανώς απασχολεί τις συγγραφείς».

Νίκος Παπαδάκης