Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
κερδίστε 6,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.4561 |
Βάρος : |
1.47 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21x29 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
6484 |
Barcode : |
9789605864583 |
|
ISBN : |
978-960-586-458-3 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2023 |
Περιγραφή
Το βιβλίο εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο της συμπεριφοράς καταναλωτή. Με πληθώρα σύγχρονων παραδειγμάτων, τα θέματα καλύπτονται με τον πιο ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ώστε να γίνονται εύκολα κατανοητά από τα μελλοντικά στελέχη μάρκετινγκ.Ξεκινώντας από το εύρος του πεδίου και τη σημασία του, οι συγγραφείς στη συνέχεια εστιάζουν στις εσωτερικές ψυχολογικές διεργασίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Περιγράφουν τα βήματα που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων και, τέλος, εξετάζουν με ποιο τρόπο η συμπεριφορά
καταναλωτή επηρεάζεται από διάφορες πτυχές του πολιτισμού και της νοοτροπίας.
Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:
- Κατανοητές επεξηγήσεις της πιο πρόσφατης ακαδημαϊκής αλλά και κλασικής έρευνας με βάση μελέτες της συμπεριφοράς καταναλωτή και των πρακτικών προεκτάσεών τους στη στρατηγική μάρκετινγκ παγκοσμίως.
- Παγκόσμια προοπτική εννοιών της έρευνας και της συμπεριφοράς σε σχέση με σημαντικά σύγχρονα ζητήματα, όπως η οικονομική διαχείριση και οι οικονομικές αποφάσεις, η ηθική/δεοντολογία του μάρκετινγκ, η ιδιωτικότητα και η διαφάνεια, η παχυσαρκία, ο υλισμός, ο αυτοέλεγχος και η αυταρρύθμιση, η μετάδοση, τα συναισθήματα, το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ασυνείδητη συμπεριφορά καταναλωτή.
- Προσεκτικά διατυπωμένη θεωρία και παραδείγματα που την αποσαφηνίζουν ώστε οι φοιτητές να μπορούν να την επεξεργαστούν και να τη συνδέσουν πιο εύκολα με βασικές αρχές του μάρκετινγκ και με προσωπικές καταναλωτικές τους εμπειρίες.
- Ισορροπημένη κάλυψη αντιπαραθέσεων για το μάρκετινγκ, καθώς και των προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρει το μάρκετινγκ ως δύναμη κοινωνικής ευθύνης.
- Σύγχρονα παραδείγματα για τον τρόπο που οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις σε πολλά κράτη χρησιμοποιούν τη γνώση για τη συμπεριφορά καταναλωτή με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της δημιουργικότητας του μάρκετινγκ.
Μετάφραση: Αγαμέμνων Μηλιός