close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ




65,00 € 58,50 €
κερδίστε 6,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
011.4561
Βάρος :
1.47 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
21x29
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
6484
Barcode :
9789605864583
ISBN :
978-960-586-458-3
Ετος κυκλοφορίας :
2023

Περιγραφή

Το βιβλίο εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο της συμπεριφοράς καταναλωτή. Με πληθώρα σύγχρονων παραδειγμάτων, τα θέματα καλύπτονται με τον πιο ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ώστε να γίνονται εύκολα κατανοητά από τα μελλοντικά στελέχη μάρκετινγκ.
Ξεκινώντας από το εύρος του πεδίου και τη σημασία του, οι συγγραφείς στη συνέχεια εστιάζουν στις εσωτερικές ψυχολογικές διεργασίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Περιγράφουν τα βήματα που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων και, τέλος, εξετάζουν με ποιο τρόπο η συμπεριφορά
καταναλωτή επηρεάζεται από διάφορες πτυχές του πολιτισμού και της νοοτροπίας.
Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:
- Κατανοητές επεξηγήσεις της πιο πρόσφατης ακαδημαϊκής αλλά και κλασικής έρευνας με βάση μελέτες της συμπεριφοράς καταναλωτή και των πρακτικών προεκτάσεών τους στη στρατηγική μάρκετινγκ παγκοσμίως.
- Παγκόσμια προοπτική εννοιών της έρευνας και της συμπεριφοράς σε σχέση με σημαντικά σύγχρονα ζητήματα, όπως η οικονομική διαχείριση και οι οικονομικές αποφάσεις, η ηθική/δεοντολογία του μάρκετινγκ, η ιδιωτικότητα και η διαφάνεια, η παχυσαρκία, ο υλισμός, ο αυτοέλεγχος και η αυταρρύθμιση, η μετάδοση, τα συναισθήματα, το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ασυνείδητη συμπεριφορά καταναλωτή.
- Προσεκτικά διατυπωμένη θεωρία και παραδείγματα που την αποσαφηνίζουν ώστε οι φοιτητές να μπορούν να την επεξεργαστούν και να τη συνδέσουν πιο εύκολα με βασικές αρχές του μάρκετινγκ και με προσωπικές καταναλωτικές τους εμπειρίες.
- Ισορροπημένη κάλυψη αντιπαραθέσεων για το μάρκετινγκ, καθώς και των προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρει το μάρκετινγκ ως δύναμη κοινωνικής ευθύνης.
- Σύγχρονα παραδείγματα για τον τρόπο που οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις σε πολλά κράτη χρησιμοποιούν τη γνώση για τη συμπεριφορά καταναλωτή με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της δημιουργικότητας του μάρκετινγκ.

Μετάφραση: Αγαμέμνων Μηλιός