Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
κερδίστε 1,55 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
063.6759 |
Βάρος : |
0.557 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
256 |
Barcode : |
9786180339659 |
|
ISBN : |
978-618-03-3965-9659 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2024 |
Περιγραφή
Η παιδαγωγική της Αυθεντικής Μάθησης εμπνέεται από τη μέθοδο Reggio Emilia και επιτρέπει στα παιδιά να μαθαίνουν και να παίζουν με φυσικό τρόπο και με τον δικό τους ρυθμό. Παράλληλα, εστιάζει στην ενίσχυση του θαυμασμού, της απορίας, της περιέργειας, της χαράς, της φαντασίας, της αλληλεπίδρασης, του ρίσκου των παιδιών, μαζί με την αξιοποίηση του χρόνου και του αναστοχασμού.Η προσέγγιση της Αυθεντικής Μάθησης ενισχύει την παρατήρηση, τη μίμηση, τη μάθηση και την εξάσκηση μέσω του αυτόνομου παιχνιδιού. Βοηθάει τους γονείς και τους παιδαγωγούς της πρώιμης παιδικής ηλικίας να δημιουργήσουν μια σειρά από συμπεριληπτικά είδη και εμπειρίες παιχνιδιού που εστιάζουν στην αλληλεπίδραση με τα υλικά, τη φύση, τον εσωτερικό χώρο, τον χρόνο και τα ίδια τα παιδιά.
Το βιβλίο αυτό μας προσκαλεί και μας προκαλεί να επαναπροσδιορίσουμε την άποψή μας για την προσχολική αγωγή, αναγνωρίζοντας ότι κάθε παιδί είναι μια μοναδική, ξεχωριστή προσωπικότητα.
Μετάφραση: Χριστίνα Βαρλάμη, Κατερίνα Γουλέτη