Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ - Γ' ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
κερδίστε 2,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
013.9544 |
Βάρος : |
1.119 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
352 |
Barcode : |
9786182012079 |
|
ISBN : |
978-618-201-2079 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2021 |
Περιγραφή
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες του ΙΕΠ και το σχετικό ΦΕΚ που αφορούν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και συγκεκριμένα σύμφωνα με τον τρόπο εξέτασης και αξιολόγησης του μαθήματος Συνεξέτασης της Νεοελληνικής Γλώσσας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ Τάξης του Γενικού Λυκείου.Στο πρώτο (1ο) μέρος του βιβλίου δίνονται οδηγίες και η Θεωρία του υλικού που χρειάζεται ο υποψήφιος (Α1, Α2, Α3,Α4 Υποενότητες).
Στο δεύτερο (2ο) μέρος του βιβλίου περιλαμβάνονται τριάντα ένα (31) πλήρη τρίωρα Διαγωνίσματα με βάση τη «θεματική» σειρά του σχολικούβιβλίου της Γ Τάξης του Γενικού Λυκείου στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Στο τρίτο (3ο) μέρος του βιβλίου θα βρείτε πλήρεις απαντήσεις των Διαγωνισμάτων του δεύτερου μέρους. Η απάντηση του τελευταίου θέματος (Δ) δίνεται σε μορφή σχεδιαγράμματος βασικών σημείων και αποτελεί πρόκληση για δημιουργικό στοχασμό και Παραγωγή Λόγου από τον μαθητή.
Οδηγίες χρήσης του βιβλίου:
Για το πρώτο (Α) Θέμα των πανελληνίων εξετάσεων ο μαθητής χρειάζεται να γνωρίζει τις σχετικές οδηγίες «συνοπτικής νοηματικής απόδοσης» ή Περίληψης ενός κειμένου που διδάχτηκε στη Β Λυκείου ώστε να αντεπεξέλθει στη σχετική ερώτηση (ακολουθούν οδηγίες σύνταξης Περίληψης Κειμένου, Υποενότητα Α1). Απαραίτητο είναι ο μαθητής να περιοριστεί στην απαιτούμενη έκταση της «Περίληψης» που θα ζητηθεί λαμβάνοντας υπόψη το όριο των λέξεων που σημειώνεται στην ερώτηση.
Για το δεύτερο (Β) θέμα των διαγωνισμάτων ο μαθητής μπορεί να ανατρέχει στη θεωρία του Α μέρους του βιβλίου αυτού που είναι γραμμένη σε μορφή Λεξικού. Αν δυσκολεύεται στην ανάπτυξη της απάντησης του δεύτερου (Β) ερωτήματος, της Νεοελληνικής Γλώσσας, μπορεί να ανατρέξει στις οδηγίες του «Λεξικού Α2» της Θεωρίας. Αν, για παράδειγμα, η ερώτηση που πρόκειται να αναπτύξει απαιτεί γνώσεις για τη βεβαιότητα ή την πρόθεση του πομπού ή τον τίτλο του κειμένου, μπορεί να ανατρέξει στη Θεωρία τη σχετική με τις έννοιες αυτές και να ενημερωθεί/προετοιμαστεί για την απάντηση που θα γράψει.
Με τον ίδιο τρόπο, για την ανάπτυξη του τρίτου (Γ) ερωτήματος, που αφορά στη Λογοτεχνία, μπορεί ο μαθητής να ανατρέξει στις οδηγίες του «Λεξικού Α3» της Θεωρίας. Αν, για παράδειγμα, ο μαθητής χρειάζεται τη γνώση των κειμενικών δεικτών ή αφηγηματικών τεχνικών του έργου ή της λειτουργίας των σχημάτων λόγου ενός έργου, μπορεί να ανατρέξει στη Θεωρία με τις έννοιες στο σχετικό Λεξικό.Για την ανάπτυξη του τέταρτου (Δ) ερωτήματος ο μαθητής θα πρέπει να ενεργοποιήσει τις συγγραφικές του δυνατότητες χρησιμοποιώντας το σχεδιάγραμμα του θέματος (βασικά σημεία) που δίνεται στις απαντήσεις.Απαραίτητο είναι να διαβάσει τις οδηγίες στην έννοια «Επικοινωνιακά Κείμενα» του «Λεξικού Α2», τις σχετικές με το «επικοινωνιακό πλαίσιο» του κειμένου που θα αναπτύξει, και το οποίο οφείλει να ακολουθήσει.
Εύχομαι επιτυχία σε κάθε υποψήφιο των Πανελληνίων εξετάσεων
Μαρία Χ. Στάμου