close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ - Γ' ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ




22,00 € 19,80 €
κερδίστε 2,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
013.9544
Βάρος :
1.119 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
352
Barcode :
9786182012079
ISBN :
978-618-201-2079
Ετος κυκλοφορίας :
2021

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες του ΙΕΠ και το σχετικό ΦΕΚ που αφορούν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και συγκεκριμένα σύμφωνα με τον τρόπο εξέτασης και αξιολόγησης του μαθήματος Συνεξέτασης της Νεοελληνικής Γλώσσας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ’ Τάξης του Γενικού Λυκείου.
Στο πρώτο (1ο) μέρος του βιβλίου δίνονται οδηγίες και η Θεωρία του υλικού που χρειάζεται ο υποψήφιος (Α1, Α2, Α3,Α4 Υποενότητες).
Στο δεύτερο (2ο) μέρος του βιβλίου περιλαμβάνονται τριάντα ένα (31) πλήρη τρίωρα Διαγωνίσματα με βάση τη «θεματική» σειρά του σχολικούβιβλίου της Γ’ Τάξης του Γενικού Λυκείου στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Στο τρίτο (3ο) μέρος του βιβλίου θα βρείτε πλήρεις απαντήσεις των Διαγωνισμάτων του δεύτερου μέρους. Η απάντηση του τελευταίου θέματος (Δ) δίνεται σε μορφή σχεδιαγράμματος βασικών σημείων και αποτελεί πρόκληση για δημιουργικό στοχασμό και Παραγωγή Λόγου από τον μαθητή.
Οδηγίες χρήσης του βιβλίου:
Για το πρώτο (Α) Θέμα των πανελληνίων εξετάσεων ο μαθητής χρειάζεται να γνωρίζει τις σχετικές οδηγίες «συνοπτικής νοηματικής απόδοσης» ή Περίληψης ενός κειμένου που διδάχτηκε στη Β’ Λυκείου ώστε να αντεπεξέλθει στη σχετική ερώτηση (ακολουθούν οδηγίες σύνταξης Περίληψης Κειμένου, Υποενότητα Α1). Απαραίτητο είναι ο μαθητής να περιοριστεί στην απαιτούμενη έκταση της «Περίληψης» που θα ζητηθεί λαμβάνοντας υπόψη το όριο των λέξεων που σημειώνεται στην ερώτηση.
Για το δεύτερο (Β) θέμα των διαγωνισμάτων ο μαθητής μπορεί να ανατρέχει στη θεωρία του Α’ μέρους του βιβλίου αυτού που είναι γραμμένη σε μορφή Λεξικού. Αν δυσκολεύεται στην ανάπτυξη της απάντησης του δεύτερου (Β) ερωτήματος, της Νεοελληνικής Γλώσσας, μπορεί να ανατρέξει στις οδηγίες του «Λεξικού Α2» της Θεωρίας. Αν, για παράδειγμα, η ερώτηση που πρόκειται να αναπτύξει απαιτεί γνώσεις για τη βεβαιότητα ή την πρόθεση του πομπού ή τον τίτλο του κειμένου, μπορεί να ανατρέξει στη Θεωρία τη σχετική με τις έννοιες αυτές και να ενημερωθεί/προετοιμαστεί για την απάντηση που θα γράψει.
Με τον ίδιο τρόπο, για την ανάπτυξη του τρίτου (Γ) ερωτήματος, που αφορά στη Λογοτεχνία, μπορεί ο μαθητής να ανατρέξει στις οδηγίες του «Λεξικού Α3» της Θεωρίας. Αν, για παράδειγμα, ο μαθητής χρειάζεται τη γνώση των κειμενικών δεικτών ή αφηγηματικών τεχνικών του έργου ή της λειτουργίας των σχημάτων λόγου ενός έργου, μπορεί να ανατρέξει στη Θεωρία με τις έννοιες στο σχετικό Λεξικό.Για την ανάπτυξη του τέταρτου (Δ) ερωτήματος ο μαθητής θα πρέπει να ενεργοποιήσει τις συγγραφικές του δυνατότητες χρησιμοποιώντας το σχεδιάγραμμα του θέματος (βασικά σημεία) που δίνεται στις απαντήσεις.Απαραίτητο είναι να διαβάσει τις οδηγίες στην έννοια «Επικοινωνιακά Κείμενα» του «Λεξικού Α2», τις σχετικές με το «επικοινωνιακό πλαίσιο» του κειμένου που θα αναπτύξει, και το οποίο οφείλει να ακολουθήσει.
Εύχομαι επιτυχία σε κάθε υποψήφιο των Πανελληνίων εξετάσεων
Μαρία Χ. Στάμου