Βιβλία
				                   
			                        - Αρχαία Κείμενα
 - Βιογραφίες & Μαρτυρίες
 - Γλωσσολογία & Σημειολογία
 - Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
 - Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
 - Διατροφή, Βότανα & Υγεία
 - Δίκαιο
 - Εγκυκλοπαίδειες
 - Επιστήμες
 - Θρησκείες - Θεολογία
 - Ιατρική
 - Ιστορία
 - Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
 - Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
 - Λεξικά
 - Λογοτεχνία
 - Μαγειρική & Οινολογία
 - Μελέτες, Δοκίμια
 - Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
 - Ξενόγλωσσα
 - Οικονομία - Μάνατζμεντ
 - Παιδαγωγική Επιστήμη
 - Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
 - Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
 - Πληροφορική
 - Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
 - Συμπληρωματική Ιατρική
 - Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
 - Σχολικά Βοηθήματα
 - Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
 - Τέχνες
 - Τεχνολογία
 - Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
 - Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
 - Χόμπυ - Αθλητισμός
 - Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
 
ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ
κερδίστε 7,84 €
									 									 
																 			Διαθέσιμο - Συνήθως αποστέλλεται σε 1 με 5 εργάσιμες ημέρες
										
								
								Κωδικός είδους :    | 
																 003.2478  | 
																Βάρος :    | 
																 0.401 kg  | 
																														|
Συγγραφέας :    | 
																Εκδότης :    | 
																|||
Διαστάσεις :    | 
																 24χ17  | 
																Εξώφυλλο :    | 
																 Μαλακό  | 
																														|
Σελίδες :    | 
																 181  | 
																Barcode :    | 
																 9789609090520  | 
																														|
ISBN :    | 
																 978-960-90905-2-0  | 
																Ετος κυκλοφορίας :    | 
																 2009  | 
																														
Περιγραφή
Με την εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να καταγραφούν τα γαλλικά σχολεία που ιδρύθηκαν και λειτούργησαν ή και λειτουργούν στον ελλαδικό χώρο, έτσι που η καταγραφή αυτή να αποτελέσει κατά κάποιο τρόπο ένα είδος "εγχειριδίου". [...]Η εργασία εντάσσεται σε μια γενικότερη τάση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια να μελετηθεί ο χώρος των ξένων σχολείων, ο οποίος τώρα αρχίζει να αποτελεί πεδίο συστηματικής επιστημονικής μελέτης, ενταγμένος στο ευρύ πλαίσιο της ιστορίας της εκπαίδευσης. Είναι, φυσικά, αυτονόητο ότι η εργασία αυτή αποτελεί τρόπον τινά "πρόκληση" για συμπλήρωση και διόρθωση.
(από την εισαγωγή του βιβλίου)