close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΤΑ ΔΕΚΑ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ-ΚΟΤΛΕΡ




14,00 € 12,60 €
κερδίστε 1,40 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
011.2850
Εκδότης :
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
160
Barcode :
9789605124380
ISBN :
960-512-438-6
Ετος κυκλοφορίας :
2005

Περιγραφή

Το μάρκετινγκ έχει πάψει να είναι αποτελεσματικό στις μέρες μας. Τα νέα προϊόντα αποτυγχάνουν σε καταστροφικά μεγάλο ποσοστό. Οι περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες δεν καταφέρνουν να αφήσουν τίποτε ξεχωριστό στο μυαλό των πελατών. Οι άμεσες ταχυδρομικές αποστολές, μόλις που φτάνουν να έχουν ένα τοις εκατό ανταπόκριση. Τα πιο πολλά προϊόντα φαίνονται πολύ περισσότερο, ως εναλλακτικά εμπορεύματα παρά ως ισχυρά εμπορικά είδη.

Δεν απορούμε που οι Γενικοί Διευθυντές απαιτούν απολογισμούς από τα τμήματα Μάρκετινγκ! Απαιτούν από αυτούς, πριν από κάθε μεγάλη καμπάνια, να παρέχουν του οικονομικούς τους υπολογισμούς για την απόδοση των επενδύσεών τους. Αν δεν πάρουν την ευθύνη τους για το κέρδος, ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ θα είναι ο πρώτος που θα συνεχίζει να περικόπτεται στην περίπτωση, που οι εταιρείες πρέπει να περιορίσουν τα κόστη τους.

Γιατί δεν είναι αποτελεσματικό το μάρκετινγκ; Ο παραγωγικός συγγραφέας Philip Kotler, προσδιορίζει τις δέκα χειρότερες αδυναμίες χρησιμοποιώντας σύγχρονες πρακτικές του μάρκετινγκ.


Συχνά αγοράζονται μαζί