Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
κερδίστε 2,24 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.1783 |
Βάρος : |
0.598 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
325 |
Barcode : |
9789601617558 |
|
ISBN : |
960-16-1755-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2005 |
Περιγραφή
Με στόχο τη Μάθηση και γνώμονα τη Διδασκαλία, το βιβλίο αυτό προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνουμε, να δώσει εξηγήσεις πάνω σε γνωστικές λειτουργίες που επιστρατεύονται κατά τη μαθησιακή διαδικασία και να προτείνει προσεγγίσεις, τεχνικές και στρατηγικές που μπορούν να την κάνουν εποικοδομητικότερη, βελτιστοποιώντας έτσι τα μαθησιακά αποτελέσματα.Στηρίζεται στις θέσεις ότι η γνώση είναι πολύτιμη γιατί μας βοηθά να κάνουμε οικονομία δυνάμεων, χρόνου, επενδύσεων, και να προχωράμε με γοργότερους και αποδοτικότερους ρυθμούς, και ότι ο καθένας από μας μπορεί να επιτύχει στη μάθησή του, αρκεί να του δοθούν τα μέσα με εύστοχο και οικονομικό τρόπο.
Απευθύνεται σε όσους προβληματίζονται γύρω από τις γνωστικές λειτουργίες και τους παράγοντες που τις στηρίζουν και τις επηρεάζουν: σκέψη, αναπαράσταση, αντίληψη, προσοχή, μνήμη... Η παρουσίασή τους δεν περιορίζεται σε μια ορθολογική θεώρηση και παράθεση των επιτευγμάτων των Νευρο-επιστημών και των Γνωστικών Επιστημών. Η πολυεπιστημονική τους πλέον πορεία μάς επιβάλλει να εξετάζουμε τις γνωστικές λειτουργίες και από την πλευρά της "συναισθηματικής ευφυΐας" -κρίσιμος παράγων συναισθηματικής ανάπτυξης και ωρίμασης που προσδιορίζει συχνά την προσωπική και κοινωνικο-επαγγελματική εξέλιξή μας-, προκειμένου να (ανα)προσδιορίσουμε τους τρόπους διδακτικής προσέγγισης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|