Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΕΣΤ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ Δ' ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΩΣ Α' ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
κερδίστε 9,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
003.1652 |
Βάρος : |
0.302 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
80 |
Barcode : |
9789606622021 |
|
ISBN : |
960-6622-02-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2004 |
Περιγραφή
Το βιβλίο περιγράφει τη δημιουργία και τη στάθμιση ενός τεστ αναγνωστικής ικανότητας για μαθητές των τριών τελευταίων τάξεων του Δημοτικού και της πρώτης τάξης του Γυμνασίου. Παρουσιάζει συνοπτικά θεωρίες της ανάγνωσης και μέτρησης της αναγνωστικής ικανότητας. Περιλαμβάνει όλα τα στάδια ανάπτυξης του τεστ, καθώς και τα τελικά στάδια της στάθμισής του σε δείγμα 3.564 μαθητών από όλη την Ελλάδα.Η έλλειψη κατάλληλων τεστ αναγνωστικής ικανότητας στη χώρα μας υπέβαλε την ανάγκη για τη δημιουργία ενός τέτοιου εργαλείου, το οποίο απευθύνεται σε καθηγητές και σπουδαστές Παιδαγωγικών Σχολών και Ψυχολογίας, σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε ερευνητές που το ενδιαφέρον τους εστιάζεται στη μέτρηση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών και γενικότερα της ψυχομετρίας.