Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΤΟΥ ΖΗΝΩΝΟΣ
κερδίστε 1,23 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
005.6276 |
Βάρος : |
0.32 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
176 |
Barcode : |
9789608333178 |
|
ISBN : |
978-960-833-317-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2006 |
Περιγραφή
Ο μαθητής και φίλος του μεγάλου μεταφυσικού φιλοσόφου της Ελεατικής Σχολής Παρμενίδη, Ζήνων ο Ελεάτης (495 π.Χ. - 435 π.Χ.). είναι κατ' εξοχήν ένας διαλεκτικός φιλόσοφος με πεδίο δράσης προβλήματα του χώρου, του χρόνου, της κίνησης και του όντος. Ο Ζήνων υποστήριζε τις θέσεις του με τη βοήθεια της τυπικής λογικής παραβλέποντας τα δεδομένα της εμπειρίας. Με τα λογικά επιχειρήματά του οδηγούσε το συζητητή του σε ιστό αντιφάσεων. Η μεθοδολογία του Ζήνωνος άρχιζε με τον έλεγχο της θέσης των αντιπάλων του και συνέχιζε με τη βοήθεια του αναλυτικού τρόπου του δασκάλου του, του Παρμενίδη, αντικρούοντας τις απόψεις τους με μίαν εις "άπειρον αναγωγήν". Η εις άπειρον αναγωγή κατέστησε τον Ζήνωνα περίφημον με τα Παράδοξά του, με τα οποία ήθελε να δείξει ότι το Είναι είναι ενότητα και στάση, ενώ το Μη-είναι πολλαπλότητα και κίνηση. Το Είναι, η ανυπαρξία κίνησης, θεμελιώνεται με τέσσερα επιχειρήματα (Παράδοξα). Πυρήνας και των τεσσάρων αυτών Παραδόξων είναι η επέκταση της συνήθους πρόσθεσης πεπερασμένου πλήθους προσθετέων αριθμών σε άπειρο πλήθος, με τους κανόνες που ισχύουν για το πεπερασμένο πλήθος. [...]
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|