Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Περιγραφή
"Ο λόγος αποτελεί την υπέρβαση της λογικής. Είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο αυτή υπάρχει και από το οποίο οφείλει να τρέφεται. Αν αυτή αποτελεί την "ορθή" συσχέτιση των προτάσεων (και των όρων τους), τότε εκείνος συνιστά την ίδια τη σχέση στην καθολικότητά της -καθολικότητα που, τώρα, μόνο "δι' εσόπτρου εν αινίγματι" (Α΄ Κορ. 13:12) συλλαμβάνουμε. Μόνο ο λόγος δικαιούται να ομιλεί στο επίπεδο της οντολογίας (που συνεχώς ολοκληρώνεται)· μόνο αυτός μπορεί να καταστήσει δυνατή τη σημασιολογική της πραγματικότητας. Όσο για το υποκείμενο αυτής της πολύπλευρης δυναμικής, το ανθρώπινο πρόσωπο, αυτό υπάρχει σε μία συνεχώς μεταβαλλόμενη αναφορά με ό,τι βρίσκεται γύρω του και μέσα του, γι' αυτό και ο λόγος δεν μπορεί παρά να κατανοηθεί ως η αναφορική δόμηση του ανθρώπου στην υπαρκτική του ετερότητα".
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|