close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΡΕ - ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 2000




12,00 € 10,80 €
κερδίστε 1,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
006.9343
Βάρος :
0.221 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
13x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
112
Barcode :
9789605051822
ISBN :
978-960-505-182-2
Ετος κυκλοφορίας :
2015

Περιγραφή

"Ζούμε μια νέα χρυσή εποχή της τηλεόρασης, ένα μέσον που απελευθερώθηκε χάρη στην καλωδιακή εκδοχή του για να εξερευνήσει τη φαντασία και την πραγματικότητα με μεγαλύτερη ειλικρίνεια και πρωτοτυπία από ποτέ." (DANIEL MENDELSOHN)
"Η τηλεόραση είναι η νέα μεθόριος, η κινηματογραφική ταινία είναι συντηρητική" (JANE CAMPION)

"Αυτό που συμβαίνει στην τηλεόραση τα τελευταία δέκα χρόνια ήταν αυτό που ελπίζαμε από τη δεκαετία του 1960, όταν άρχισαν να γυρίζονται ταινίες για την τηλεόραση. Δεν συνέβη όμως ούτε τη δεκαετία του '70 ούτε το '80 ούτε το '90. Ήθελα πολύ να λάβω μέρος, γιατί η μεγάλη χρονική περίοδος της αφήγησης σου δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξεις τους χαρακτήρες και την πλοκή. Είναι μια νέα ευκαιρία να διηγείσαι ιστορίες σε μια τηλεόραση πολύ διαφορετική απ' αυτή που ξέραμε." (MARTIN SCORSESE)

Τηλεοπτικές σειρές όπως The Sopranos, The Wire, Treme, Deadwood, Breaking Bad, Prime Suspect, The Killing, Foyle's War, True Detective, House of Cards, Homeland και Mad Men, showrunners/auteurs όπως ο Ντέηβιντ Τσέης κι ο Ντέηβιντ Σάιμον μαζί με δεκάδες σεναριογράφους στο περίφημο "writers room", ηθοποιοί όπως ο Τζέημς Γκαντολφίνι, ο Μπράιαν Κράνστον, ο Κέβιν Σπέισυ και η Έλεν Μίρρεν καθορίζουν πλέον διεθνώς το στίγμα της νέας τηλεόρασης.
Στη δυτική τηλεοπτική μυθοπλασία δημιουργήθηκε μια μεγάλη τομή από το 2000 κι ύστερα, μια ένδειξη ενηλικίωσης του μέσου, η οποία για τον ανυποψίαστο τηλεθεατή μπορεί να πέρασε αρχικά απαρατήρητη μέσα στην αδιάκοπη ροή του.
Η αλλαγή σχετίζεται, όπως πάντα, με το ίδιο το μέσον: Η εμφάνιση της καλωδιακής και συνδρομητικής τηλεόρασης στην Αμερική άλλαξε τους όρους παραγωγής.
Η αλλαγή εκφράστηκε αρχικά σε ορισμένες αστυνομικές σειρές, λόγω της προνομιακής σχέσης τους με το μεγάλο κοινό. Πρόκειται για καινούργιο πεδίο καλλιτεχνικής έκφρασης συγγραφέων και σκηνοθετών, που βασίζεται στο στοιχείο της αφηγηματικής διάρκειας -της "σειράς"- και στην ευκαιρία της δημιουργικής αξιοποίησής του.
Τα τελευταία χρόνια ένας επιπλέον παράγοντας επιτάχυνε τις εξελίξεις: Η διαδικτυακή απόκτηση των σειρών, κυρίως από το νεανικό κοινό, έχει βάλει τις βάσεις για να παρακαμφθεί η τηλεόραση ως "ροή" και να χρησιμοποιηθεί η τηλεοπτική συσκευή κυρίως ως μέσον προβολής τους.
Μια νέα γενιά δημιουργών άρπαξε την ευκαιρία και μίλησε για τη ζωή και το θάνατο, την παγκόσμια οικονομική κρίση, τη διαφθορά του πολιτικού συστήματος, με πρωτοφανή τόλμη για τηλεόραση. Σύμφωνα πάλι με πολλούς κριτικούς, η νέα καλλιτεχνική τηλεόραση έχει πάρει τη θέση του μεγάλου κοινωνικού μυθιστορήματος του 19ου αιώνα όπως εμφανιζόταν σε συνέχειες στον Τύπο της εποχής.
Το βιβλίο του Ανδρέα Αποστολίδη μιλάει για πρώτη φορά στην Ελλάδα συστηματικά για αυτή τη νέα τηλεοπτική πραγματικότητα, την εξέλιξή της τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια και το αμφίσημο μέλλον της.