Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ, Η ΒΕΡΑ, ΤΟ ΤΑΒΛΙ
κερδίστε 1,22 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
008.3037 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
12x19 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
222 |
|
Barcode : |
9789600413212 |
ISBN : |
978-960-04-1321-2 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
1997 |
Περιγραφή
ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ(«ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ» 1964, «ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ» 1982)
...Το Πανηγύρι δεν περιορίζεται σ ένα «ντοκουμέντο» αλλά υψώνεται σε σημαντικό κωμικόδραμα της ανθρώπινης αθλιότητας, εγκατάλειψης και μοναξιάς.
ΜΑΡΙΟΣ ΠΛΩΡΙΤΗΣ, Ελευθερία, 1964
Το Πανηγύρι είναι το ορόσημο που σημαδεύει την έξοδο του ελληνικού θεάτρου από το γκέτο της ηθογραφίας, μέσα στο οποίο είχαμε μείνει αποκλεισμένοι για περισσότερο από εβδομήντα χρόνια. Κανένα άλλο έργο, νεοελληνικό έργο, δεν αποπειράθηκε να μιλήσει για τη μοναξιά, σαν καθοριστικό νόμο της ανθρώπινης ύπαρξης, σε γλώσσα τόσο οικεία, τόσο άμεση, τόσο πειστική.
ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Ταχυδρόμος, 1982
...(ένα) αριστουργηματικό ποιητικό δράμα.
ΒΑΪΟΣ ΠΑΓΚΟΥΡΕΛΗΣ, Υποβολείο, 1983
Η ΒΕΡΑ
ΤΟ ΤΑΒΛΙ
(«ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ» 1972)
...Τα δυο μονόπρακτα αποτελούν την ουσιαστικότερη μέχρι σήμερα συμβολή για την δημιουργία οργανικής θεατρικής τέχνης στον τόπο μας.
ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Ακρόπολις
...Η Βέρα και Το Τάβλι δεν είναι απλά και μόνον οι τίτλοι δυο μονοπράκτων που παραπέμπουν στον μύθο των έργων του. Κατόρθωσε να τα αναπτύξει σε δύο σύμβολα της νεοελληνικής μεταφυσικής. Μέσα από δυο οικείες ιστορίες, αναγνωρίσιμες και κοινές αναδύθηκαν στην επιφάνεια οι ρίζες ενός λαού που βασανίστηκε να κρατηθεί και να επιβιώσει. Καμιά επιείκεια, κανένας οίκτος, καμιά ωραιολογία.
ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ, Το Βήμα