Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΟ ΠΛΑΝΟ
κερδίστε 1,07 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
007.5331 |
Βάρος : |
0.178 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
19χ13 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
103 |
Barcode : |
9789601617589 |
|
ISBN : |
978-960-16-1758-9 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2007 |
Περιγραφή
Η δημιουργία μιας ταινίας περιλαμβάνει δύο σημαντικές διαδικασίες: το γύρισμα των πλάνων και το μοντάζ τους. Εάν το πλάνο είναι η πρώτη πράξη στην κατασκευή κάθε ταινίας, εξίσου συχνά μπορεί να είναι η ολοκλήρωση πολλών διαδικασιών: της διαλογικής συνέχειας, του τεχνικού ντεκουπάζ, των σκίτσων, του story-board κτλ.Πραγματοποίηση της σκέψης ενός σκηνοθέτη μπορεί να είναι το αποτέλεσμα της πράξης ενός και μοναδικού ανθρώπου ή της κινητοποίησης μιας ολόκληρης ομάδας και πολυάριθμων εργαλείων. Για το θεατή, το πλάνο συμβάλλει στην κατανόηση της αφήγησης και του χωροχρόνου της ταινίας, όπως και στην αντίληψη των μορφών, των χρωμάτων και της κίνησης. Γνώση και αισθήσεις είναι αδιαχώριστες στο εσωτερικό του. Το να μαθαίνεις να το κοιτάζεις προσεκτικά σημαίνει να ανακαλύπτεις αυτό που παίζεται στο εσωτερικό του, το χρόνο του, μέσα από την επιλογή ενός κάδρου, μιας απόστασης, μιας κίνησης της κάμερας, μιας σύνθεσης κτλ. [...]