Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
κερδίστε 1,89 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
003.2193 |
Βάρος : |
0.542 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
24χ17 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
310 |
Barcode : |
9789603335375 |
|
ISBN : |
978-960-333-537-5 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Σίγουρα, με το βιβλίο του κύριου Στυλιανίδη συμπληρώνεται ένα μεγάλο κενό στην, ομολογουμένως φτωχή ακόμα, ελληνική βιβλιογραφία στον επιστημονικό αυτό χώρο που τώρα αναπτύσσεται στην Ελλάδα και στην Κύπρο.Πρόκειται για την πρώτη ερευνητική προσπάθεια που αξιοποιεί την τεχνική Delphi στον κυπριακό αλλά και ελλαδικό χώρο. Επιπρόσθετα, η αξιοποίηση της τεχνικής αυτής γίνεται μέσα από μια κριτική προσέγγιση που επι-τρέπει να διερευνηθούν σε βάθος τόσο οι τυχόν δυνατότητες που η τεχνική παρουσιάζει όσο και οι αδυναμίες που τη συνοδεύουν. Η σημασία μιας τέτοιας προσέγγισης βρίσκεται ακριβώς στην προσδοκία ότι η πληροφόρηση που προκύπτει από τέτοιες επιστημονικές προσεγγίσεις συμβάλλει καθοριστικά στην περαιτέρω βελτίωση της συγκεκριμένης τεχνικής διεθνώς, αλλά και στη δημιουργία της αναγκαίας εκείνης εμπειρίας και τεχνογνωσίας όσον αφορά τη χρήση της, ώστε να διευκο-λύνεται και να ενθαρρύνεται η ανάληψη παρόμοιων προσπαθειών στο μέλλον. Παράλληλα, μέσα από το βιβλίο αυτό φαίνεται πώς μπορούν να αξιοποιούνται συστηματικά οι γνώσεις και η εμπειρία αρκετών ειδικών, υψηλά ιστάμενων στην ιεραρχία των εκπαιδευτικών συστημάτων, πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών αλλά και φορέων της κοινωνίας, ώστε να μπορεί να προβλεφθεί η μελλοντική πορεία και εξέλιξη των διαφόρων εκπαιδευτικών συστημάτων όχι μόνο της Κύπρου και της Ελλάδας, αλλά και διεθνώς. Καλύπτεται έτσι ένα μεγάλο κενό στον τομέα της στρατηγικής πρόγνωσης του μέλλοντος των σχολείων.
Μέσα από την όλη ερευνητική προσπάθεια που περιγράφεται στο βιβλίο γίνεται κατορθωτή η δημιουργία μιας δεξαμενής σκέψεων και ιδεών για τη μελλοντική πορεία και εξέλιξη του κυπριακού και ελλαδικού σχολείου. Η δεξαμενή αυτή των ιδεών περιλαμβάνει συγκεκριμένες στρατηγικές προληπτικής αντιμετώπισης του μέλλοντος, πιθανά μελλοντικά προβλήματα και πιθανές αλλαγές και εξελίξεις στα σχολεία μέχρι το έτος 2020. Οι ιδέες αυτές, καθώς και τα αποτελέσματα των σχετικών κρίσεων στις οποίες έχουν προβεί οι συμμετέχοντες μπορούν να αξιο-ποιηθούν τόσο για
Συχνά αγοράζονται μαζί