close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ




30,86 € 27,77 €
κερδίστε 3,09 €
Εξαντλημένο





Κωδικός είδους :
011.2901
Βάρος :
0.809 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ17
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
479
Barcode :
9789602183717
ISBN :
960-218-371-3
Ετος κυκλοφορίας :
2004

Περιγραφή

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, οι συγγραφείς αναλύουν τη σύγχρονη σκέψη πάνω στην οποία βασίζονται οι διεθνείς αρχές για βιώσιμη ανάπτυξη στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού.
Χρησιμοποιώντας διεθνή παραδείγματα, παρουσιάζουν τις εμπειρίες και τις βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται πλέον σ' όλον τον κόσμο. Η ιδιαιτερότητα του βιβλίου έγκειται στην έμφαση που δίνει στον ενεργό ρόλο που μπορεί να αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Τονίζει τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα για την εξεύρεση λύσεων μέσω των καθημερινών αποφάσεων μάρκετινγκ, ιδιαίτερα όσον αφορά τη βελτίωση του προϊόντος και τον έλεγχο της ποιότητας.
Παρουσιάζει επίσης τις πρακτικές που ακολουθούν επιχειρήσεις όπως οι British Airways, Grecotel, Inter-Continental Hotels and Resorts, P&O και TUI, καθώς και η Διεθνής Ομοσπονδία Tour Operator.