Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΤΡΟΜΟΣ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ
κερδίστε 2,77 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
002.9929 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
21χ14 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
280 |
|
Barcode : |
9789609527965 |
ISBN : |
978-960-9527-96-5 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2013 |
Περιγραφή
Στο εξαιρετικό, και μοναδικό στη διεθνή ψυχαναλυτική βιβλιογραφία, αυτό βιβλίο ο Stephen Aaron μελετά το θέμα του τρόμου που κατακλύζει τους ηθοποιούς πάνω στη σκηνή. Γνωρίζει πολύ καλά το ζήτημα μια και ο ίδιος υπήρξε για πολλά χρόνια, παράλληλα, σκηνοθέτης θεάτρου, ψυχαναλυτής και καθηγητής στην περίφημη σχολή Juilliard.Αν και η ψυχαναλυτική του προσέγγιση τον οδηγεί στο να ανιχνεύσει τους σκοτεινούς, παιδικούς και απωθημένους φόβους που ενεργοποιούνται, ο Stephen Aaron λαμβάνει σοβαρά υπ όψιν τη συγκεκριμένη στιγμή που εκδηλώνεται ο σκηνικός τρόμος στον ηθοποιό. Θεωρεί ότι πρόκειται για συγκυρία των υπαρξιακών αγωνιών που είχε ως ενήλικας, των αγωνιών του όσον αφορά στην επάρκειά του στην υποκριτική τέχνη και των ιδιαιτεροτήτων που έχει ο ρόλος που καλείται να αντιμετωπίσει και να ενσαρκώσει.
Ο Stephen Aaron εκτιμά, και το δείχνει με μεγάλο αριθμό παραδειγμάτων, ότι ο σκηνικός τρόμος αποτελεί απαραίτητη κρίση στην πορεία ενός ηθοποιού (γι αυτό και συχνά έρχεται στο μέσον της καριέρας) η οποία, εφόσον ξεπεραστεί, αναβαθμίζει την υποκριτική του τέχνη και την αυτογνωσία του, άρα την τέχνη της ζωής.