close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΥΠΟΔΟΧΗ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ




25,87 € 23,28 €
κερδίστε 2,59 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
011.4368
Βάρος :
0.68 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
408
Barcode :
9789602182758
ISBN :
978-960-218-275-8
Ετος κυκλοφορίας :
2002

Περιγραφή

Ο όρος «υποδοχή» χρησιμοποιείται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις για να περιγράψει τα τμήματα που ασχολούνται με τις κρατήσεις και την κατανομή των δωματίων, την υποδοχή των πελατών, την έκδοση λογαριασμών. Οι εργαζόμενοι στην υποδοχή έρχονται σε επαφή με κόσμο, είτε τηλεφωνικά είτε διά ζώσης. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες: διπλωματικότητα, διακριτικότητα, έκφραση της φιλοξενίας. Ο συνδυασμός τους βοηθάει στην καλύτερη προώθηση του τουριστικού προϊόντος και στην αύξηση των πωλήσεων. Με αλλά λόγια ο/η ρεσεψιονίστ πρέπει να ξέρει όχι μόνο τι κάνει, αλλά και γιατί το κάνει. Το βιβλίο των P. Abbots και S. Lewry είναι χρήσιμο και αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο του τμήματος υποδοχής για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στηρίζεται στη συστηματική παράθεση παραδειγμάτων και περιπτώσεων για όλα τα ζητήματα που αναλύονται, και ως εκ τούτου αποτελεί ιδανικό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για όσους εκπαιδεύονται ή εργάζονται στον τουρισμό. Σε μια εποχή όπου το αίτημα για ποιοτικότερες υπηρεσίες στον ελληνικό τουρισμό, και ιδιαίτερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αποτελεί βασικό άξονα πολιτικής στην τουριστική εκπαίδευση της χώρας, ελπίζουμε αυτό το βιβλίο να έχει θετική... υποδοχή.