Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Περιγραφή
Το συγγραφικό έργο του Πλάτωνα σώθηκε στο σύνολό του και αποτελείται από φιλοσοφικούς διάλογους, την Απολογία του Σωκράτη, το μόνο έργο του Πλάτωνα που δεν έχει διαλογική μορφή (όπως και οι δεκατρείς επιστολές που αποδίδονται στον Πλάτωνα). Οι διάλογοι επιγράφονται συνήθως με το όνομα του κυριότερου, ύστερα από τον Σωκράτη, προσώπου, που συμμετέχει στο διάλογο. Μόνο στους Νόμους δεν υπάρχει ο Σωκράτης, αλλά τη θέση του έχει κάποιος ανώνυμος Αθηναίος. Ο Πλάτωνας προτίμησε να γράψει το έργο του σε διαλογική μορφή, γιατί αυτός ήταν ο τρόπος που δίδασκε ο Σωκράτης και γιατί με το διάλογο προσεγγίζει κανείς ασφαλέστερα το θέμα που εξετάζει. Και από αισθητική άποψη ο διάλογος ζωντανεύει τα πρόσωπα και τα θέματα. Συνήθως αρχίζει με μια απλή σκηνή, αλλά με την πρόοδο της συζήτησης οι συνομιλητές βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα μεγάλο θέμα. Εξάλλου ο φιλοσοφικός διάλογος τον 4° αι. π.Χ. ασχολείται και με τα προβλήματα που στον 5° αι. π.Χ. ήταν θέμα της τραγωδίας. Έτσι διατηρεί το δραματικό τρόπο της τραγωδίας.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|