Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΕΓΚΩΜΙΑΣΤΙΚΕΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΓΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ- ΑΓΙΑ ΑΝΥΣΙΑ
κερδίστε 1,06 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
005.5082 |
Βάρος : |
0.2 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
140 |
Barcode : |
9789602672426 |
|
ISBN : |
978-960-267-242-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2017 |
Περιγραφή
Ο Θεσσαλονικεύς πατριάρχης άγιος Φιλόθεος Κόκκινος στα Εγκώμια του προς τον άγιο Δημήτριο και την Αγία Ανυσία στοχεύει στην ανάδειξη συγκεκριμένων θεμάτων της ζωής και της αλήθειας που κατέχει η Εκκλησία για τη σωτηρία του ανθρώπου. Σ' αυτήν την προοπτική οι μάρτυρες της Θεσσαλονίκης και οι επιλογές τους κρίθηκαν ως οι καταλληλότερες, αφενός για την ανάλυση και έκθεση της σωτηριολογίας της Εκκλησίας και αφετέρου για την επαλήθευσή της.Αναζητώντας την αλήθεια τα πάντα προσανατολίζονται στο Χριστό και Λόγο του Θεού, όπου αληθεύουν. Σ' αυτόν αληθεύει η αγάπη προς τους εχθρούς και η ευχή και προσευχή υπέρ των διωκόντων και αυτόν μιμούνται ο άγιος Δημήτριος και η Αγία Ανυσία. Κανένα αξίωμα ή ιστορική δικαίωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το «συνδιώκεσθαι», «συμπάσχειν» και «συναποθνήσκειν» για το Χριστό.