Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
κερδίστε 1,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
005.4980 |
Βάρος : |
0.31 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
136 |
Barcode : |
9789606022036 |
|
ISBN : |
978-960-602-203-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2018 |
Περιγραφή
Ο κύριος σκοπός της παρούσας μελέτης έγκειται στο να προσεγγίσει τη φιλοσοφία της παιδείας υπό το πρίσμα του οντολογικού ερωτήματος. Να διερμηνεύσει δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο η τρσισχιδής - συνειδησιακή, αγωγική, εκπαιδευτική - συγκρότηση του ανθρώπου του επιτρέπει να υποδύεται το ρόλο του υπέρτατου ερωτηματοθέτη. Ενός ρόλουο οποίος σηματοδοτεί την εμφάνιση του οιο θαρραλέου ή αδύναμου όντος. Αυτού που σύμφωνα με τον Nietzsche: «τόλμησε, καινοτόμησε, αψήφησε, και προκάλεσε τη μοίρα του περισσότερο απ' ότι όλα τα άλλα ζώα μαζί». Και στην προσπάθεια μας να διαφωτίσουμε αυτή τούτη τη μοίρα επιχειρήσαμε να διερευνήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι μαθησιακές συνιστώσες του ανθρώπου καθίστανατι δηλωτικές της ύπαρξης του. Μέσα στο πλαίσιο αυτό στραφήκαμε κατ' αρχήν στην ενδελεχή ανάλυση των παιδαγωγικών εννοιών προκειμένου στη συνέχεια να καταδείξούμε τον άρρητο αλλά και ασταθή χαρακτήρα της αγωγής, την οντολογική σπουδαιότητα των διαθέσεων καθώς και τη σχέση της αγωγής με την κοινωνικοποίηση. Τέλος επιχειρήσαμε να προσεγγίσουμε την εκπαίδευση ως ένα είδος δεξιοτεχνικής άρσης της κοσμικής ανοικειότητας.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|