Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;
κερδίστε 3,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Η φιλοσοφία και η σχέση της με το παιδί, την εκπαίδευση, το σχολείο η φιλοσοφία για τη φιλοσοφία, η φιλοσοφία για την εκπαίδευση ή ενάντια στην εκπαίδευση η φιλοσοφία ως εργαλείο, ως διδασκαλία, μάθημα, διαδικασία η φιλοσοφία ως θεσμός, ως ανα-στοχασμός, κριτική και δημιουργική σκέψη, ως γνώση, ως τρόπος ζωής η φιλοσοφία, οι σκοποί, οι στόχοι, οι μέθοδοι, οι τεχνικές. Η διαμόρφωση του προσώπου, η αυτογνωσία, η αυτοπραγμάτωση. Η ιστορία της φιλοσοφίας, η ιστορία της παιδικής ηλικίας, η φιλοσοφία της παιδείας, η ιστορία της εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών θεωριών, η φιλοσοφία και οι αρθρώσεις της με τις επιστήμες, τις λογοτεχνίες, τις τέχνες. Η φιλοσοφία και η κατασκευή των εννοιών, ο διάλογος, η ερώτηση, η αμφιβολία, η προβληματοποίηση, η κριτική η αγωγή του συναισθήματος, το ηθικό κριτήριο, οι αξίες, οι αποσιωπημένες φωνές. Η απόμακρη, σιβυλλική φιλοσοφία, οι μύθοι, η κουλτούρα της. Οι φιλοσοφικές προσομοιώσεις, οι απομιμήσεις, οι παραφιλοσοφίες, η θυμοσοφία. Το δημοκρατικό σχολείο, οι ερευνητικές ικανότητες, ο πολιτικός στοχασμός, η φροντίδα.Το ερώτημα, εάν μπορούν ή εάν πρέπει τα παιδιά να φιλοσοφούν παρασύρει όλες τις κρυφές, άγνωστες, παραγνωρισμένες, αγνοημένες αλλά και όλες τις επίσημες, συμβατικές, καθιερωμένες όψεις της φιλοσοφίας και της φιλοσοφικής εκπαίδευσης - τις φέρνει στην κοίτη μιας νέας σκέψης. Το ερώτημα εάν και πώς συνδέεται η φιλοσοφία με την εκπαίδευση, ανακινεί το ερώτημα για το ρόλο της φιλοσοφίας αλλά και της εκπαίδευσης σήμερα. Είναι η φιλοσοφία αυτό που αναζητά και φοβάται συγχρόνως η εκπαίδευση; Υπάρχει φιλοσοφία στην εκπαίδευση; Είναι η φιλοσοφία το αδύνατο για την εκπαίδευση; Κάνοντας φιλοσοφία με τα παιδιά, πράττοντας φιλοσοφία, είναι ακόμα φιλοσοφία και τι είδους; Τι σημαίνει φιλοσοφία για, με, μαζί με (τα) παιδιά; Έχουν τα παιδιά, μέσα και έξω από το σχολείο, ανάγκη τη φιλοσοφία σήμερα; Έχουν οι εκπαιδευτικοί ανάγκη τη φιλοσοφία, μέσα κι έξω από το σχολείο; Πόση σημασία έχει για την εκπαίδευση και τη φιλοσοφία η διερεύνηση τέτοιων ζητημάτων; Πρόκειται για ουτοπία, ά-τοπο, κοινοτοπία ή δυστοπία;