close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;




30,00 € 27,00 €
κερδίστε 3,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3419
Βάρος :
0.71 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
368
Barcode :
9786185059071
ISBN :
978-618-5059-07-1
Ετος κυκλοφορίας :
2013

Περιγραφή

Η φιλοσοφία και η σχέση της με το παιδί, την εκπαίδευση, το σχολείο η φιλοσοφία για τη φιλοσοφία, η φιλοσοφία για την εκπαίδευση ή ενάντια στην εκπαίδευση η φιλοσοφία ως εργαλείο, ως διδασκαλία, μάθημα, διαδικασία η φιλοσοφία ως θεσμός, ως ανα-στοχασμός, κριτική και δημιουργική σκέψη, ως γνώση, ως τρόπος ζωής η φιλοσοφία, οι σκοποί, οι στόχοι, οι μέθοδοι, οι τεχνικές. Η διαμόρφωση του προσώπου, η αυτογνωσία, η αυτοπραγμάτωση. Η ιστορία της φιλοσοφίας, η ιστορία της παιδικής ηλικίας, η φιλοσοφία της παιδείας, η ιστορία της εκπαίδευσης και των παιδαγωγικών θεωριών, η φιλοσοφία και οι αρθρώσεις της με τις επιστήμες, τις λογοτεχνίες, τις τέχνες. Η φιλοσοφία και η κατασκευή των εννοιών, ο διάλογος, η ερώτηση, η αμφιβολία, η προβληματοποίηση, η κριτική η αγωγή του συναισθήματος, το ηθικό κριτήριο, οι αξίες, οι αποσιωπημένες φωνές. Η απόμακρη, σιβυλλική φιλοσοφία, οι μύθοι, η κουλτούρα της. Οι φιλοσοφικές προσομοιώσεις, οι απομιμήσεις, οι παραφιλοσοφίες, η θυμοσοφία. Το δημοκρατικό σχολείο, οι ερευνητικές ικανότητες, ο πολιτικός στοχασμός, η φροντίδα.
Το ερώτημα, εάν μπορούν ή εάν πρέπει τα παιδιά να φιλοσοφούν παρασύρει όλες τις κρυφές, άγνωστες, παραγνωρισμένες, αγνοημένες αλλά και όλες τις επίσημες, συμβατικές, καθιερωμένες όψεις της φιλοσοφίας και της φιλοσοφικής εκπαίδευσης - τις φέρνει στην κοίτη μιας νέας σκέψης. Το ερώτημα εάν και πώς συνδέεται η φιλοσοφία με την εκπαίδευση, ανακινεί το ερώτημα για το ρόλο της φιλοσοφίας αλλά και της εκπαίδευσης σήμερα. Είναι η φιλοσοφία αυτό που αναζητά και φοβάται συγχρόνως η εκπαίδευση; Υπάρχει φιλοσοφία στην εκπαίδευση; Είναι η φιλοσοφία το αδύνατο για την εκπαίδευση; Κάνοντας φιλοσοφία με τα παιδιά, πράττοντας φιλοσοφία, είναι ακόμα φιλοσοφία και τι είδους; Τι σημαίνει φιλοσοφία για, με, μαζί με (τα) παιδιά; Έχουν τα παιδιά, μέσα και έξω από το σχολείο, ανάγκη τη φιλοσοφία σήμερα; Έχουν οι εκπαιδευτικοί ανάγκη τη φιλοσοφία, μέσα κι έξω από το σχολείο; Πόση σημασία έχει για την εκπαίδευση και τη φιλοσοφία η διερεύνηση τέτοιων ζητημάτων; Πρόκειται για ουτοπία, ά-τοπο, κοινοτοπία ή δυστοπία;

Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα..

Ξεχάσατε τον κωδικό;
Νέος λογαριασμός;

Χρήστης
Κωδικός