Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΧΙΛΙΕΣ ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ ΟΓΔΟΝΤΑ ΜΑΥΡΕΣ ΨΥΧΕΣ
κερδίστε 1,10 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
101.3006 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
14χ21 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
288 |
|
Barcode : |
9789602358610 |
ISBN : |
978-960-235-861-0 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2013 |
Περιγραφή
Ο «Ντοστογιέφσκι του ψιλικατζίδικου», ο Τζιμ Τόμσον (1906-1977), κυριάρχησε στο παλπ φίξιον από τα τέλη της δεκαετίας του 1940 ώς τα μέσα της δεκαετίας του 1950, καμιά φορά και με πέντε ολόκληρα βιβλία μέσα σε μια χρονιά.Στη διάρκεια της ζωής του είχε μια εντελώς ιδιόρμορφη αναγνώριση: μια θετική κριτική στους New York Times, και τους σπουδαίους σκηνοθέτες που του ζήτησαν σενάριο, μόνο και μόνο για να τον καπελώσουν και να το υπογράψουν αυτοί. Ο Κιούμπρικ (The Killing) του έκανε τη χάρη να τον αναφέρει στα ψιλά γράμματα, ως συγγραφέα των «πρόσθετων διαλόγων», κι ας είχε χρησιμοποιήσει αυτούσιο το σενάριο του Τόμσον. Ο Πένκιπα κατακρεούργησε το σενάριο του Getaway, χωρίς να μπει καν στον κόπο να αναφέρει τον δημιουργό του.
Η αναγνώριση του Τόμσον ήρθε μετά θάνατον. Ο Ρ.Β. Κάσσιλ τον θεωρεί απείρως ανώτερο από τον Ντάσιελ Χάμετ ή τον Ρέημοντ Τσάντλερ, ο σκηνοθέτης Στήβεν Φρίαρς διακρίνει στα βιβλία του στοιχεία αρχαίας τραγωδίας, και ο Στήβεν Κινγκ, παθιασμένος αναγνώστης του, σημειώνει αυθόρμητα «Ο τύπος δεν παίζεται! Δεν παίζεται!».