Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
κερδίστε 2,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Περιγραφή
Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται την ψυχομετρική αξιολόγηση στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Ξεκινά με μια ιστορική αναδρομή, η οποία καταγράφει πώς η ψυχομετρική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων έγινε αναπόσπαστο εργαλείο στον χώρο της εκπαίδευσης. Η ηθική, δεοντολογική και διαπολιτισμική πλευρά της αξιολόγησης είναι εξαιρετικής σημασίας και γι αυτό τον λόγο το βιβλίο έχει επίσης στόχο να ευαισθητοποιήσει τους αναγνώστες σε αυτά τα θέματα. Αναλύεται η χρήση της τεχνολογίας στην ψυχομετρική αξιολόγηση, καταγράφονται τα βήματα ανάπτυξης ενός εργαλείου με πρακτικά παραδείγματα από τη δημιουργία πραγματικών ψυχομετρικών εργαλείων και περιγράφονται οι στατιστικές βάσεις της ψυχομετρικής αξιολόγησης (τυποποιημένες τιμές και στατιστική συσχέτιση). Επίσης, περιγράφεται αναλυτικά η αξιολόγηση της ψυχομετρικής ποιότητας ενός εργαλείου (αξιοπιστία και εγκυρότητα). Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στην παρατήρηση και τη συνέντευξη, μεθόδους που πλαισιώνουν και εμπλουτίζουν την αξιολόγηση. Το βιβλίο συνεχίζει με τα διάφορα είδη αξιολόγησης, τα οποία περιγράφονται αναλυτικά με κεφάλαια αφιερωμένα στον κάθε τύπο αξιολόγησης (ΔΕΠ-Υ, μαθησιακές διαταραχές, ψυχοπαθολογία, νοητικές λειτουργίες). Στο τέλος περιγράφεται η συγγραφή της έκθεσης αποτελεσμάτων, εμπλουτισμένη με δύο μελέτες περίπτωσης.Επιστημονική Επιμέλεια: Μάριος Κωνσταντίνου, Ιουλία Παπαγεώργη, Αμαρυλλίς-Χρυσή Μαλεγιαννάκη.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|
Συχνά αγοράζονται μαζί