Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
"ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ" ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ / ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
κερδίστε 1,80 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
028.9653 |
Βάρος : |
0.394 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
20x29 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
100 |
Barcode : |
9789601225197 |
|
ISBN : |
978-960-12-2519-7 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2021 |
Περιγραφή
Όλοι εμείς που διδάσκουμε την ελληνική ως ξένη γλώσσα σε όλα τα επίπεδα ελληνομάθειας, συχνά αναζητούμε τρόπους για να ξεφύγουμε από τις στερεότυπες ασκήσεις που αφορούν στο καθαρά δομικό σύστημα, σε μία προσπάθεια να προσεγγίσουμε τις γλωσσικές λειτουργίες και να διδάξουμε τα γλωσσικά στοιχεία χωρίς να αγνοούμε την ψυχολογία του σπουδαστή. Το παρόν βιβλίο είναι ένα διδακτικό εγχειρίδιο βασισμένο στην επικοινωνιακή μέθοδο και απευθύνεται στους σπουδαστές της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας τόσο σε αρχάριο επίπεδο (Α1-Α2) όσο και σε πιο προχωρημένο (Β1-Β2), λειτουργώντας ως ένα ευχάριστο συμπληρωματικό διδακτικό υλικό μέσα στην τάξη.Ο κύριος στόχος είναι αφενός οι σπουδαστές να εξασκήσουν τα ελληνικά τους με δημιουργικό τρόπο και αφετέρου οι διδάσκοντες να εμπλουτίσουν το μάθημά τους με δραστηριότητες μέσα σε ένα κλίμα ομαδικότητας και συνεργασίας. Αποβλέπει στη διδασκαλία και των τεσσάρων δεξιοτήτων με έμφαση κυρίως στην παραγωγή προφορικού λόγου χωρίς ταυτόχρονα να δεσμεύει τον διδάσκοντα ως προς το πώς θέλει να χρησιμοποιήσει τις δραστηριότητες σε σχέση με το μαθησιακό αποτέλεσμα που θέλει να πετύχει. [...]
Επιμέλεια ύλης: Γωγώ Γαβριηλίδου.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|