Βιβλία
				                   
			                        - Αρχαία Κείμενα
 - Βιογραφίες & Μαρτυρίες
 - Γλωσσολογία & Σημειολογία
 - Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
 - Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
 - Διατροφή, Βότανα & Υγεία
 - Δίκαιο
 - Εγκυκλοπαίδειες
 - Επιστήμες
 - Θρησκείες - Θεολογία
 - Ιατρική
 - Ιστορία
 - Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
 - Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
 - Λεξικά
 - Λογοτεχνία
 - Μαγειρική & Οινολογία
 - Μελέτες, Δοκίμια
 - Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
 - Ξενόγλωσσα
 - Οικονομία - Μάνατζμεντ
 - Παιδαγωγική Επιστήμη
 - Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
 - Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
 - Πληροφορική
 - Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
 - Συμπληρωματική Ιατρική
 - Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
 - Σχολικά Βοηθήματα
 - Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
 - Τέχνες
 - Τεχνολογία
 - Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
 - Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
 - Χόμπυ - Αθλητισμός
 - Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
 
3 ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΑΙΣΧΥΛΟΥ, ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ
κερδίστε 1,40 €
									 									 
																 			Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
										
								
								Κωδικός είδους :    | 
																 106.0309  | 
																Βάρος :    | 
																 0.2 kg  | 
																														|
Συγγραφέας :    | 
																Εκδότης :    | 
																|||
Διαστάσεις :    | 
																 13x20  | 
																Εξώφυλλο :    | 
																 Μαλακό  | 
																														|
Σελίδες :    | 
																 116  | 
																Barcode :    | 
																 9786182460795  | 
																														|
ISBN :    | 
																 978-618-246-079-5  | 
																Ετος κυκλοφορίας :    | 
																 2025  | 
																														
Περιγραφή
ΤΡΕΙΣ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΑΝΕΣ(για έργα του Αισχύλου, του Ευριπίδη και του Αριστοφάνη).
είτε εξ αρχής είτε από πολύ παλιά. Κοινό τους γνώρισμα, η γενική αποδοχή τους, παρά το γεγονός ότι αλλοιώνουν το γράμμα και το πνεύμα του Κειμένου
- Ο Αισχύλος στον "Αγαμέμνονα" γράφει (στον στίχο 688):
ΕΛΕΝΑΣ, ΕΛΑΝΔΡΟΣ, ΕΛΕΠΤΟΛΙΣ. Πώς και γιατί το ΕΛΕΝΑΣ έγινε ΕΛΕΝΑΥΣ και έκτοτε γενικώς εκθειάζεται η  λανθασμένη  "διόρθωση"/παρέμβαση;
- Ο Ευριπίδης στις "Βάκχες", στο θεωρούμενο "δυσνόητο" χωρίο, (στ.402-411) δεν γράφει ούτε εννοεί ότι ο Νείλος αρδεύει την Πάφο. Πώς και γιατί επεκράτησε το αντίθετο και τι, πραγματικά, λέει ο Ευριπίδης;
- Ο Αριστοφάνης στις "Νεφέλες" δεν σατιρίζει τον Σωκράτη, όπως γενικώς πιστεύεται Τι και ποιον σατιρίζει;
Η αποκατάσταση του ορθού, όσον αφορά το "γράμμα" στις δύο πρώτες περιπτώσεις, εμπεριστατωμένη και ενδιαφέρουσα, ήταν οπωσδήποτε πιο εύκολη από την αποκατάσταση του "πνεύματος", στην τρίτη περίπτωση