close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

40 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑΣ




18,02 € 16,22 €
κερδίστε 1,80 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες





Κωδικός είδους :
013.9110
Βάρος :
0.666 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
17x24
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
344
Barcode :
9789604565078
ISBN :
978-960-456-507-8
Ετος κυκλοφορίας :
2018

Περιγραφή


- 40 επιλεγμένα κείμενα
- Αισχίνης, Ανδοκίδης, Αντιφών, Δημοσθένης, Θουκυδίδης, Ισαίος, Ισοκράτης, Λυκούργος, Λυσίας, Ξενοφών, Πλάτων, Πλούταρχος, Υπερείδης
- Απλή και αναλυτική περιγραφή βασικών συντακτικών φαινομένων με παραδείγματα
- Κείμενα - Εισαγωγικά σημειώματα - Μετάφραση
- Σχόλια: Γραμματικά, ερμηνευτικά, ετυμολογικά
- Χωρισμός - χαρακτηρισμός και αναλυτική σύνταξη όλων των προτάσεων των κειμένων
- Βασικές για τη θεματογραφία επισημάνσεις στη Γραμματική
- Κατάλογος των πιο εύχρηστων ανώμαλων ονομάτων και ρημάτων


H μελέτη της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας δεν είναι εύκολο εγχείρημα. Η απλή γνώση της γραμματικής και του συντακτικού δεν εξασφαλίζει τη δυνατότητα ερμηνείας αρχαίων κειμένων, αλλά χρειάζεται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο η τριβή και η εξοικείωση με τη γλώσσα.
Απάντηση στη δυσκολία αυτή επιχειρεί να δώσει το ανά χείρας βιβλίο, προϊόν μακροχρόνιας διδακτικής εμπειρίας μέσα στις σχολικές αίθουσες, καθώς αποτελεί εφαρμογή της αρχής της λειτουργικότητας και της αναλυτικής μεθόδου και αξιοποιεί μεθοδικά το συντακτικό ως εργαλείο μετάφρασης. Συγκεκριμένα τα 40 θέματά του είναι επιλεγμένα με βάση τις ενότητες του συντακτικού και σε κάθε ενότητα προηγείται η απλή και αναλυτική περιγραφή ενός συντακτικού φαινομένου με παραδείγματα. Η σύνδεση με τον αρχαίο πολιτισμό επιχειρείται με ένα σύντομο εισαγωγικό σημείωμα και ακολουθεί η σημασιολογική και συντακτική επεξεργασία του κειμένου.
Με αυτή τη διάταξη της ύλης το βιβλίο απευθύνεται στους υποψήφιους των Α.Ε.Ι., στους φοιτητές των φιλοσοφικών σχολών και στους καθηγητές της Δ.Ε. που προβληματίζονται, δοκιμάζουν και πειραματίζονται συνεχώς για να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα στη διδασκαλία τους.