Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
60 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
κερδίστε 2,50 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
013.9163 |
Βάρος : |
1.286 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21x30 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
468 |
Barcode : |
9786185302825 |
|
ISBN : |
978-618-5302-825 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2019 |
Περιγραφή
Στο πλαίσιο της συνεξέτασης των μαθημάτων της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας κρίθηκε σκόπιμη η δημιουργία του παρόντος βοηθήματος, το οποίο περιλαμβάνει κριτήρια αξιολόγησης που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του νέου τρόπου εξέτασης των μαθητών του Γενικού κι Επαγγελματικού Λυκείου.Ειδικότερα, περιλαμβάνει εξήντα κριτήρια αξιολόγησης Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας με τις απαντήσεις τους, στα οποία εξετάζονται όλες οι θεματικές ενότητες του Λυκείου. Τα κείμενα αντλήθηκαν από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, από το πλούσιο υλικό της Τράπεζας Θεμάτων και από τα σχολικά εγχειρίδια του Γυμνασίου και του Λυκείου. Η επιλογή κειμένων από τα σχολικά εγχειρίδια είναι σκόπιμη, καθώς τα κείμενα αυτά είναι οικεία τόσο στον εκπαιδευτικό όσο και στον μαθητή, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η εκπαιδευτική διαδικασία.
Όσον αφορά τη βαθμολόγηση των ασκήσεων δεν κρίθηκε σημαντικό να τεθούν οι μονάδες που τους αντιστοιχούν. Σκοπός του συγκεκριμένου βιβλίου είναι να εξοικειώσει τον μαθητή με τον νέο τρόπο εξέτασης των δύο μαθημάτων και όχι τόσο η εξαγωγή βαθμολογίας.
Μακάρι το βιβλίο αυτό να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για εκπαιδευτικούς και μαθητές στον αγώνα τους τόσο για τις ενδοσχολικές όσο και για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|