Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
H2H MARKETING - Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
κερδίστε 2,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
011.4495 |
Βάρος : |
0.53 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
384 |
Barcode : |
9789606453502 |
|
ISBN : |
978-960-645-350-2 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Το H2H μάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler μαζί με τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν μάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να μεταβούν από ένα παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του μάρκετινγκ ενσωματώνοντας έννοιες όπως η Σχεδιαστική Σκέψη, (Design Thinking), η Κυρίαρχη Λογική Υπηρεσιών (Service-Dominant Logic) και ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός (Digital Transformation). Σύμφωνα με τον Η2Η τρόπο σκέψης, η εμπιστοσύνη λαμβάνει κεντρικό ρόλο στη διαχείριση ενός brand και το λειτουργικό Μείγμα Μάρκετινγκ εξελίσσεται. Ως αποτέλεσμα, το μάρκετινγκ βρίσκει νέο νόημα και εδραιώνει τη σημασία του μέσα σε αυτή την ταραχώδη εποχή.
Το H2H Μάρκετινγκ παρουσιάζει ένα ευφυές και συστηματικό σχέδιο που θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τον τρόπο σκέψης σας με σκοπό τη δημιουργία αξίας για την ομάδα σας, την επιχείρησή σας, τους καταναλωτές. Μοναδική προϋπόθεση είναι να είστε πρόθυμοι να αμφισβητήσετε εδραιωμένες παραδοχές, να εξερευνήσετε νέες οπτικές και να ενστερνιστείτε την ίδια σας ανθρώπινη υπόσταση.
Αυτό το βιβλίο αποτελεί σημαντικό εγχειρίδιο:
Για μάρκετερς και ηγέτες κάθε κλάδου που αναζητούν έμπνευση και πρακτικά παραδείγματα ώστε να διαχειριστούν τις συνεχείς αλλαγές στην τεχνολογία, την κοινωνία και το περιβάλλον.
Για επιχειρηματίες που θέλουν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να εξελιχθούν και να διακριθούν.
Για καθηγητές, εκπαιδευτές και εισηγητές που θέλουν να μεταφέρουν τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στην επιστήμη του μάρκετινγκ.
Για φοιτητές και εκπαιδευόμενους που θέλουν να προετοιμαστούν για το μέλλον.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|