close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

MANAGEMENT ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Β2Β




19,08 € 13,36 €
κερδίστε 5,72 €
Διαθέσιμο - Συνήθως αποστέλλεται εντός πέντε εργάσιμων ημερών





Κωδικός είδους :
085.2211
Βάρος :
0.696 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
24χ16
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
350
Barcode :
9789604574902
ISBN :
978960-457-490-2
Ετος κυκλοφορίας :
2011

Περιγραφή

Σε μια εποχή που τα προϊόντα μοιάζουν πλέον ολοένα και περισσότερο, οι εταιρείες στρέφονται στο branding αναγνωρίζοντας σε αυτό έναν τρόπο να δημιουργήσουν μία προτίμηση για τις προσφορές τους. Το branding έχει αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην επιτυχία πολύ γνωστων καταναλωτικών αγαθών όπως :η Coca-Cola, η McDonald's, η Kodak και η Mercedes. Είναι καιρός, περισσότερες βιομηχανικές εταιρείες, να εγκαινιάσουν μία πιο επιδέξια χρήση του branding. Κάποιες από αυτές έχουν ανοίξει το δρόμο... η Caterpillar, η DuPont, η Siemens, η GE. Θα πρέπει όμως οι βιομηχανικές εταιρείες να κατανοήσουν οτι το barnding συνιστά κάτι πολύ περισσότερο από τη δημιουργία ονόματος για μία σειρά προσφορών. Το branding αφορά την υπόσχεση οτι η προσφορά της εταιρείας θα δημιουργήσει και θα παρέχει ένα συγκεκριμένο επίπεδο απόδοσης. Η υπόσχεση πίσω από τη εμπορική ταυτότητα, δηλαδή το brand, καθιστά την κινητήρια δύναμη για όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας και των εταίρων της.
Το βιβλίο μας, είναι ένα από τα πρώτα που εξετάζουν εις βάθος την τέχνη και την επιστήμη των βιομηχανικών προϊόντων branding. Παρέχουμε τις αρχές, τη θεωρία και τις δεκάδες περιπτώσεις που απεικονίζουν το επιτυχημένο branding στο πεδιο των βιομηχανικών εμπορευμάτων.


Συχνά αγοράζονται μαζί