Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
OPUS 77
κερδίστε 3,20 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
108.1173 |
Βάρος : |
0.308 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x20 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
232 |
Barcode : |
9789603483458 |
|
ISBN : |
978-960-348-345-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2020 |
Περιγραφή
Το πρώτο κοντσέρτο για βιολί, έργο αρ. 77, του Ντμίτρι Σοστακόβιτς είναι μια σύνθεση που αντανακλά όλη τη μαρτυρική προσωπικότητα του δημιουργού της, ο οποίος γνώρισε την αναγνώριση όσο και τον κίνδυνο της εκμηδένισης υπό το καθεστώς της σταλινικής εξουσίας. Το εν λόγω έργο, που πρωτοπαίχτηκε μόνο κατά τη φάση της αποσταλινοποίησης, το 1955, με σολίστ τον Νταβίντ Όιστραχ, η Αριάν Κλεσένς, διάσημη πιανίστα, διάλεξε να παίξει στην κηδεία του πατέρα της. Είναι αυτό με το οποίο η ίδια, ο βιολιστής αδερφός της και ο πατέρας της, διάσημος επίσης μαέστρος, θα αναμετρηθούν καλλιτεχνικά σε κρίσιμες φάσεις της καριέρας τους, που θα αποβούν αποφασιστικές για τις μεταξύ τους σχέσεις και τις τύχες της ζωής τους.Το μυθιστόρημα του Ραγκουνιώ μιλά για τα μέλη μιας οικογένειας προικισμένων μουσικών που σπαράσσονται από τη δίψα για προσωπική αναγνώριση, επιτυχία και αμοιβαία κατανόηση, ενώ, παράλληλα, ραδιοσκοπεί καίρια τα παρασκήνια του κόσμου της κλασικής μουσικής, που το υψηλό καλλιτεχνικό του άλλοθι δεν μπορεί να τον σώσει από τη μηντιακή ευτέλεια.
"Η διαφορά δεν έγκειται τόσο στο ταλέντο αλλά στην ικανότητά μας να τραβάμε την προσοχή. Πρέπει να επιδείξει κανείς μιαν υπολογισμένη πρωτοτυπία. Ούτε υπερβολική ούτε ελλιπή. Η σωματική και ενδυματολογική λεπτομέρεια που αλλάζει το παν, που σε κάνει δημοφιλή, που σε κάνει να πουλάς δίσκους. Φυσικά, οι γυναίκες είναι καταδικασμένες να επιδεικνύουν μια συναρπαστική ομορφιά, ειδάλλως δεν αξίζει να πατούν στη σκηνή". (Alexis Ragougneau).
Μετάφραση: Βασίλης Πατσογιάννης.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|