Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ
κερδίστε 1,93 €
Συνήθως αποστέλλεται σε 2 με 7 εργάσιμες ημέρες
Κωδικός είδους : |
009.7018 |
Συγγραφέας : |
||
Εκδότης : |
Διαστάσεις : |
17x23 |
||
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
Σελίδες : |
362 |
|
Barcode : |
9789605360672 |
ISBN : |
9605360675 |
|
Ετος κυκλοφορίας : |
2000 |
Περιγραφή
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ - ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥΠότε το παιδί αφομοιώνει καλύτερα; Το πρωί, το απόγευμα ή το βράδυ; Προτιμάει να διαβάζει καθισμένο στο γραφείο, στο πάτωμα ή στο κρεβάτι; Προτιμάει να διαβαζει μόνο ή με παρέα; Με μουσική υπόκρουση ή εν πλήρη ησυχία; Αυτές είναι μερικές πληροφορίες που θα μπορούσαν να συνθέτουν το ιδιαίτερο μαθησιακό στυλ του παιδιού σας. Αυτό που για ένα παιδί λειτουργεί αποτελεσματικά, για κάποιο άλλο είναι πρόβλημα. Αναγκάζοντας τα παιδιά μας να ακολουθούν όλα το ίδιον τρόπο διδασκαλίας, και κυρίως το ίδιο μονότονο μοντέλο εκπαίδευσης εδώ και πολλές δεκαετίες, αγνοώντας τους ιδιαίτερους τρόπους μάθησης του καθενός και την ψυχοσύνθεσή του τα αδικούμε κατάφορα. Καταδικάζουμε τα παιδιά με ιδιαίτερη ευφυϊα και χαρίσματα να μένουν στο περιθώρειο. . . Χαρακτηρίζουμε την πλειοψηφία των μαθητών "μέτριους" αγνοώντας ότι καθένας μας έχει ένα κρυφό ταλέντο που τις περισσότερες φορές μένει θαμμένο και ανεκμετάλευτο. Χαρακτηρίζουμε δυσλεξικά ή υπερκινητικά παιδιά προικισμένα με ιδιαίτερα χαρίσματα. Ας μην είμαστε ρατσιστές απέναντι στα παιδιά μας. Ας μην βάζουμε ετικέτες στους μαθητές επειδή οι εγκέφαλοι όλων δεν λειτουργούν με τον τρόπο που επιβάλλει το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Ας γίνουμε ρεαλιστές και δίκαιοι. Κάθε παιδί πρέπει να παίρνει αυτό που αξίζει.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|