Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ - ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
κερδίστε 1,33 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
002.4943 |
Βάρος : |
0.365 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
14x21 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
288 |
Barcode : |
9789606450068 |
|
ISBN : |
978-960-645-006-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2020 |
Περιγραφή
Διαδώστε τις ιδέες σας με επιτυχίαΤι κάνει ένα προϊόν δημοφιλές; H διάδοση από στόμα σε στόμα είναι δέκα φορές πιο αποδοτική με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Ωστόσο, γιατί επιλέγουμε να μιλάμε και να διαδίδουμε προϊόντα, ενώ προσπερνάμε άλλα; Τι τα κάνει τελικά να «πιάσουν», να διαδίδονται, να γίνονται viral?
Σύμφωνα με τον Τζόνα Μπέργκερ η κοινωνική επιρροή διαμορφώνει τα πάντα, από τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε, μέχρι τα ονόματα που δίνουμε στα παιδιά μας. Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας διαμορφώνει έξι αρχές με βάσει τις οποίες καθετί μπορεί να γίνει δημοφιλές: προϊόντα, βίντεο, πολιτικές πρωτοβουλίες, τραγούδια. Παράλληλα παρουσιάζει μια σειρά από συγκεκριμένες πρακτικές τεχνικές για να διαδώσετε τις ιδέες σας, με παραδείγματα από μεγάλες εταιρείες όπως οι Apple, Nestle, Mars, Nike και Amazon.
Είπαν για το βιβλίο:
«Εάν επιδιώκεται έναν μεγαλύτερο αντίκτυπο, ειδικά με μικρότερο προϋπολογισμό, θα χρειαστείτε αυτό το βιβλίο. Θα σας δείξει πως το προϊόν σας θα κάνει πάταγο.»
-Chip Heath, εκ των συγγραφέων του βιβλίου Made to Stick και Decisive
«Αντί να επικεντρώνεται στην τεχνολογία της διαδικτυακής μετάδοσης, το ανατρεπτικό αυτό βιβλίο στρέφεται περισσότερο στην ανθρώπινη ψυχολογία και εξηγεί -πώς λειτουργεί η διάδοση από στόμα σε στόμα και η κοινωνική επιρροή ... [για να] κάνετε οποιοδήποτε προϊόν ή ιδέα να πετύχει...».
-Kirkus Reviews
«Μια συναρπαστική πραγματεία για το ιογενές μάρκετινγκ (viral marketing). Ο Μπέργκερ περιγράφει εύστοχα και γλαφυρά το σημείο όπου τέμνονται η γνωστική ψυχολογία και η κοινωνική συμπεριφορά, με σκοπό να βοηθήσει επιχειρηματίες και άλλους επαγγελματίες να διαδώσουν τα μυστικά τους. Το αποτέλεσμα είναι ένα χρήσιμο και διασκεδαστικό εισαγωγικό βιβλίο, που εξηγεί τι κρύβεται πίσω από διάφορες φαινομενικά ανεξήγητες σύγχρονες μόδες.»
-Publishers Weekly
Μετάφραση: Δάφνη Παπαδούδη
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|