Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙ
κερδίστε 1,49 €
Εξαντλημένο
Κωδικός είδους : |
006.6416 |
Βάρος : |
0.358 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
21χ14 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
274 |
Barcode : |
9789604554416 |
|
ISBN : |
978-960-455-441-6 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2008 |
Περιγραφή
Νεωτερικό και μετανεωτερικό, μοντέρνο και μεταμοντέρνο. Ποια είναι άραγε η κατάσταση στο φιλοσοφικό τοπίο σήμερα; Αποδομήθηκε οριστικά το υποκείμενο που αναδύθηκε κατά τους Νέους Χρόνους, στο πλαίσιο της εισόδου στη μαζικοδημοκρατία που συνδυάζει τα πάντα με τα πάντα, ή το μεταμοντέρνο είναι απλώς μια νέα μεγάλη αφήγηση που ματαίως αποπειράται να υπερβεί τον νεωτερικό Λόγο; Έκλεισε οριστικά ή όχι το κεφάλαιο του Διαφωτισμού; Μήπως απλώς ο "αδιαφώτιστος" Διαφωτισμός οφείλει να "διαφωτιστεί" για να λειτουργήσει ορθά, όπως διατείνεται ο Habermas;Εν μέσω αυτής της προβληματικής ο Γερμανός στοχαστής δεν θεωρεί το νεωτερικό υποκείμενο οριστικώς αποδομημένο και προτείνει μεθόδους ώστε να ξαναβρεί τη χαμένη του αίγλη, διαδραματίζοντας παράλληλα ρόλο στη διαφαινόμενη νέα εποχή. Είναι η επικοινωνιακή του θεωρία μία ακόμα μεγάλη νεωτερική αφήγηση που το παρόν την έχει υπερβεί ή όχι; Η εποχή μας δεν έχει ακόμη οριστικώς αποφανθεί.
Μελέτη στην οποία ο συγγραφέας Νίκος Ντόλας δείχνει πως ο γερμανός στοχαστής Habermas δεν θεωρεί το νεωτερικό υποκείμενο οριστικώς αποδομημένο και προτείνει μεθόδους ώστε να ξαναβρεί τη χαμένη του αίγλη.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|