close
loading...
close
loading...
close
loading...
Εκδόσεις Μαλλιάρης-Παιδεία
Βιβλιοπροτάσεις
Bazaar Βιβλίου
Νέες Κυκλοφορίες
Best Sellers
Top 100

ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΟΥ - ΤΟΜΟΣ ΙΙ




19,08 € 17,17 €
κερδίστε 1,91 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)





Κωδικός είδους :
003.3221
Βάρος :
0.333 kg
Συγγραφέας :
Εκδότης :
Διαστάσεις :
13x21
Εξώφυλλο :
Μαλακό
Σελίδες :
232
Barcode :
9789602215340
ISBN :
978-960-221-534-0
Ετος κυκλοφορίας :
2011

Περιγραφή

Τιμώντας τη 10η επέτειο από το θάνατο του Ιωσήφ Σολομών, ο Τομέας Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών ετοίμασε την έκδοση των δύο αυτών τόμων, που είναι αφιερωμένοι στη μνήμη του.

Ο Τόμος Ι, που αποτελείται από εργασίες μελών του Τομέα και άλλων συναδέλφων, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών προβλημάτων με επίκεντρο την αξιολόγηση, ζήτημα στο οποίο πρωτοστάτησε, θεωρητικά και πρακτικά, ο Σολομών. Στα κείμενα εξετάζονται θέματα όπως η σχέση πολιτικής σύγκρουσης, θεσμοθέτησης και γνώσης στα εκπαιδευτικά πράγματα, ο κοινωνικός ρόλος των εξετάσεων και των βαθμών, η χρηματοδότηση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και της αξιολόγησης, οι ποιοτικοί δείκτες της εκπαίδευσης, η μαθητική αξιολόγηση και δημιουργικότητα, η σχέση αυτομόρφωσης και αυτοαξιολόγησης, η συγκρότηση παιδαγωγικών τμημάτων, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η εκπαίδευση στο μεταπτυχιακό επίπεδο, η σχέση πειθαρχίας και γνώσης, οι εορτές στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών θεσμών. Η μεγάλη αυτή θεματική και θεωρητική ποικιλία επιτρέπει μια πολυπρισματική προσέγγιση του εκπαιδευτικού τοπίου εμπνευσμένη σε μεγάλο βαθμό από το έργο του Ιωσήφ Σολομών.

Αυτό το έργο εξετάζεται συστηματικά και διεξοδικά στον Τόμο ΙΙ. Ακολουθώντας τρεις διακριτούς άξονες -(α) αυτομόρφωση, εκπαιδευτική πρακτική και πολιτισμική αναπαραγωγή, (β) εκπαίδευση και πολιτική αγωγή, (γ) αυτοαξιολόγηση και δημοκρατία- οι συγγραφείς του ανασυνθέτουν μια αληθινή ποιητική του εκπαιδευτικού τοπίου όπως διαγράφεται στις μελέτες του Σολομών. Αναδεικνύουν έτσι την πρωτότυπη διασταύρωση θεωρητικών προσεγγίσεων που επιτυγχάνει (Μισέλ Φουκώ, Μπάζιλ Μπέρνσταϊν κ.ά.), την πρωτοποριακή συμβολή του στην ενσωμάτωση της κοινωνιολογικής σκέψης στον πυρήνα των επιστημών της εκπαίδευσης και την κομβική θέση που έχουν οι κοινωνικοϊστορικές αναλύσεις και κριτικές του για την ελληνική σχολική τάξη και την όλη εκπαιδευτική διαδικασία στην προοπτική ενός δημοκρατικού σχολείου. Ο δεύτερος τόμος συμπληρώνεται με παρουσίαση του μεταφραστικού έργου και αναλυτική εργοβιογραφία του Ιωσήφ Σολομών.

Κείμενα: 'Αννυ Ασημάκη, Γεράσιμος Κουστουράκης, Γιάννης Καμαριανός.

Επιμέλεια: Γιώργος Σταμέλος.